Luxusný tovar od Gucci je odteraz možné kupovať za Bitcoin, Dogecoin či Shiba Inu!

Novinky Luxusný tovar od Gucci je odteraz možné kupovať za Bitcoin či Shiba Inu!
Luxusný tovar od Gucci je odteraz možné kupovať za Bitcoin či Shiba Inu! ,zdroj: www.shutterstock.com/DanielFung
Kvakomat PC bannerOkazio mobil

Ikonická módna značka Gucci začne akceptovať Bitcoin a niektoré druhy kryptomien vo vybraných amerických pobočkách už koncom tohto mesiaca!

Ak tento experiment bude úspešný, predajca luxusného tovaru ďalej plánuje zaviesť akceptáciu kryptomien aj do ďalších kamenných predajní či e-shopu!

Tovar Gucci za kryptomeny čoskoro k dispozícii!

Túto novinku prináša Vogue Business. Ten uvádza, že platby spoločnosti  Gucci sa budú uskutočňovať pomocou špeciálneho QR kódu, ktorý pošlú klientovi na mail. Ten si zákazníci môžu naskenovať pomocou svojej kryptopeňaženky.

Mohlo by ťa zaujímať: Vojna a kryptomeny – čo ich spája, a sú digitálne aktíva tou najlepšou investíciou?

Obchody, kde sa tento „experiment” bude odohrávať, budú akceptovať rôzne kryptomeny. Záujemcovia budú mať možnosť zaplatiť pomocou Bitcoinu, Bitcoin Cash, Etherea, Litecoinu či dokonca s „meme-mincami” ako Dogecoin či Shiba Inu!

Medzi úplne prvými miestami, ktoré začnú akceptovať kryptomeny, sú obchody v amerických metropolách. Ide o New York, Los Angeles, Miami, Atlantu či Las Vegas.

Nakupuj a obchoduj kryptomeny na Binance, najlepšej a najlacnejšej burze na svete. V spolupráci sme pre teba pripravili špeciálne zľavy a bonus až do 50 USD! Vytvor si účet cez >>>náš odkaz<<< a získaj doživotnú zľavu 5 % na obchodné poplatky. Návod, ako jednoducho a lacno kúpiť a obchodovať kryptomeny, nájdeš v tomto článku.

Svet módy vycítil trend

Dať možnosť platiť kryptomenami v obchodoch Gucci je najnovším krokom postupného prechodu k novodobým technológiám. Pripomíname, že začiatkom tohto roka vstúpil predajca do sektoru metaverza, kde si zaobstaral virtuálny pozemok „vo svete” The Sandbox (SAND).

Gucci je ďalšou z veľkých značiek v oblasti módy, ktoré vstupujú do metaverza a chcú svoje produkty ponúknuť a uplatniť v digitálnom svete. Okrem Gucci sa do tejto „novej reality” zapojili aj značky ako Dolce&Gabbana, Adidas, Nike, Vans či Balenciaga.

V rámci prípravy na tento nový trend predstavenstvo hovorí, že pred spustením programu dokonca poskytne svojim zamestnancom vzdelávanie a školenie v oblasti kryptomien a NFT.

Gucci sa vždy snaží využívať nové technológie, ktoré dokážu našim zákazníkom poskytnúť lepší zážitok. Teraz, keď už máme možnosť integrovať kryptomeny do nášho platobného systému, začína to byť už v podstate prirodzené pre tých zákazníkov, ktorí by chceli mať túto možnosť k dispozícii,” povedal Marco Bizzarri, prezident a generálny riaditeľ Gucci pre Vogue Business.

Čítaj ďalej: FED rozhodol: najvyššie zvýšenie úrokovej sadzby za 22 rokov!

Okazio PCtxb