Ďalšia významná spolupráca zo sveta kryptomien je na svete. Svetový gigant športového oblečenia, firma Adidas, uzatvára partnerstvo s populárnou kryptoburzou Coinbase a projektom zo metaverzového sektora, Sandbox.
Adidas vstupuje do sveta kryptomien
Predstavitelia značky zatiaľ nezverejnili podrobnejšie informácie o novom partnerstve, no môžeme ho považovať za oficiálny vstup tohto giganta do sveta kryptomien. Podľa najnovšieho príspevku na twitteri Adidas Originals, nič nie je jasné. Čoraz viac sa však začína hovoriť o tzv. „metaverzovej kolekcii oblečenia”.
We’ve partnered with @coinbase.
Probably nothing.— adidas Originals (@adidasoriginals) November 24, 2021
Kryptomenová burza Coinbase sa aktuálne plne zameriava na sektor NFT. Práve preto je vysoko pravdepodobné, že spoločnosť Adidas odštartuje svoju vlastnú prémiovú kolekciu alebo rôzne zberateľské predmety. V médiách sa objavili aj správy, že Coinbase môže spoločnosti výrazne dopomôcť v integrácii platieb kryptomenami.
Mohlo by ťa zaujímať: El Salvádor vs celý svet? – Medzinárodný menový fond opätovne varuje prvú „bitcoinovú krajinu”
Si začínajúci alebo stredne pokročilý obchodník? V našej komunite traderov ti obchodovanie na burze pôjde ľahšie. V skupine nájdeš analýzy, denný update trhu, signály a, samozrejme, kompletné video návody od základov až po profesionálne obchodné systémy. Iba do konca tohto mesiaca v Black Friday 50 % zľave.
»»»Chcem objednať členstvo v zľave!«««
Spolupráca so spoločnosťou Sandbox
Najnovší tweet projektu Sandbox predstavuje virtuálny priestor Adidas Originals, ktorý si vyžiadal investíciu približne 1,7 milióna dolárov.
Hey @adidasoriginals, impossible is nothing in the Metaverse. What if we invite all of the original thinkers and do-ers to design our future together?https://t.co/xQrfAWHBky pic.twitter.com/fTCaqf6fho
— The Sandbox (@TheSandboxGame) November 22, 2021
V každom prípade, firma Adidas nie je prvou značkou oblečenia, ktorá štartuje svoje metaverzum. Pred pár dňami urobila tento krok aj značka Nike, ktorá spustila svoj vlastný virtuálny branding s názvom NIKELAND.