Plošný zákaz reklám na kryptomeny – ako propagovať ICO?

0

V roku 2017 otriasol svetom kryptomien nový trend – ICO (Initial Coin Offering). Tento koncept zlákal milióny investorov a predovšetkým tisíce spoločností, ktoré si chceli taktiež prihriať polievočku. Pozitívne prognózy síce tvrdili, že tento rok to nebude inak, avšak technologickí giganti nás presvedčili o opaku. Google, Facebook, Twitter a ďalší sa zjednotili proti čomukoľvek čo len zdanlivo zaváňa kryptomenami alebo ICO a začali zakazovať všetky formy propagácie.

Originál článku v českom jazyku nájdete tu.

Po krvavom kúpeli, ktorý započal v januári a dúfajme, že pomaly končí, tu máme ďalší problém, ktorý by mohol potenciálne ovplyvniť smer, ktorým sa budú digitálne meny pohybovať. Veľké firmy sa boja, že sa dočkáme podobného škandálu, aký vyvolal Bitconnect. Pod zámienkou ochrany užívateľov má akákoľvek forma reklamy na ICO skrátka utrum. Na druhej strane – čím prísnejšia a zložitejšia bude cesta k investorom a zákazníkom, tým viac podvodných projektov skončí v prepadlisku dejín.

Komunita, nie reklama, je teraz alfou a omegou úspešnosti

Dostať svoj projekt medzi komunitu je v dnešnom svete pomerne jednoduchá záležitosť. Práve preto sa za minulý rok objavili stovky najrôznejších nie príliš poctivých ICO, ktoré dokázali vybrať milióny dolárov. Terajšie zákazy a regulácie síce vyzerajú na prvý pohľad negatívne, ale koniec koncov, zaujímavé projekty si svojich priaznivcov vždy nájdu. Dodnes mali podvodníci i skutoční inovátori rovnaké podmienky. Teraz sa celá situácia trochu premiešala a tí, ktorí to myslia so svojim nápadom vážne, sa budú musieť snažiť dvojnásobne, aby uspeli. Zatiaľčo pre nepoctivých ľudí, ktorí chceli len ľahko a rýchlo zbohatnúť, tu cesta končí.

Dostávame sa teda do bodu, kedy na nás nebudú na Facebooku a Googli vyskakovať desiatky reklám propagujúce ICO alebo tokeny, ktoré sa snažia prilákať tisíce nových investorov. Namiesto toho sa okolo zaujímavého a sľubného startupu vytvorí malá, ale silná komunita. Ako vtedy v počiatkoch Bitcoinu a Etherea. Čím viac inovácií a nápadov bude môcť spoločnosť zaistiť, tím viac fanúšikov získa. Naopak tí, ktorí chcú zarobiť na naivite investorov, to nebudú mať ľahké. Nikto ich nebude sponzorovať a nebudú mať možnosť zaplatiť si propagáciu.

Budúcnosť v decentralizácii

Momentálna situácia sa dá brať negatívne i pozitívne. Je ale dôležité pozerať sa na to optimisticky. Gigantické spoločnosti si síce myslia, že sa im podarilo ochrániť užívateľov, ale netušia, že tým pomohli sčeriť zatuchnuté vody sveta médií. Niektoré komunity sa totiž začínajú presúvať z veľkých platforiem typu YouTube a Twitter na nové typy platforiem, založených na blockchain technológii, ktoré by mohli časom prevalcovať i zavedených gigantov.

Mohlo by vás taktiež zaujímať: Odzvoní YouTube a Facebooku kvôli cenzúre kryptomien?

Ako v súčasnosti efektívne propagovať ICO?

Jendou z najlepších možností je využiť služby marketingových firiem. Native Advertising je dobrý spôsob, ako osloviť nových zákazníkov a rozšíriť povedomie o novej krypto-firme. Tieto služby ponúka napríklad naša firma Medial Base s.r.o.

Viac info. nájdete v tomto odkaze.

Záver

Našťastie to vyzerá, že inovatívne projekty budú mať o to väčšiu motiváciu zapôsobiť na komunitu, a i keď sa počet nových ICO dramaticky zníži, pravdepodobne sa dočkáme oveľa menej pascí na nováčikov.

Regulácie sú také nutné zlo, aby sa komunita okolo kryptomien zjednotila, a stala sa tak rovnako kreatívnou ako pred rokmi. A príliv kapitálu do blockchainu sa taktiež nezastaví. Len za posledných niekoľko mesiacov sa počet veľkých spoločností investujúcich do výskumu blockchainu zvýšil a obrovské investície len tak neustanú.

Nepremeškajte naše ďalšie spravodajstvo a prihláste sa na odber noviniek (návod nájdete tu). Nezabudnite nás tiež sledovať na našom Facebooku, a najnovšie aj na Instagrame Twitteri.

Zdroj: bravenewcoin.com

Leave a Reply

Pridať prvý komentár

avatar
  Subscribe  
Notify of