Najväčší slovenský operátor čelí vyhrážkam zákazníkov a dokonca aj vlády. Dôvodom je vianočná reklama

Novinky Reklama Telekomu spustila vlnu kontroverzie
Reklama Telekomu spustila vlnu kontroverzie. Zdroj: shutterstock.com/FTiare
BITmarkets BITmarkets

Záver roka sa tradične spája s obdobím vianočných reklám. Najväčšie značky na Slovákov útočia reklamnými kampaňami s motívom nadchádzajúcich sviatkov. Tento rok však Slovákov a aj politikov ohromne pobúrila vianočná televízna reklama najväčšieho mobilného operátora.

Slovak Telekom spustil svoju vianočnú reklamnú kampaň. Avšak televízny spot rozvíril na Slovensku vlnu kontroverzie. Zákazníci sa proti nemu búria. Negatívny postoj k reklame zaujal aj slovenský minister.

Vianočná reklama na Slovensku spustila vlnu kritiky

Vianočná reklama obľúbeného slovenského operátora stvárňuje ako mladý muž počas štedrej večere v kruhu širšej rodiny zápolí s nepríjemnými otázkami od najbližších. Rozruch na Slovensku spôsobila časť textu „Mama chce vnúča, dáva lekcie, že tesné slipy ničia spermie.”

Proti reklamnej kampani niektorí Slováci začali spisovať petíciu. Tú do dnešného dňa podpísalo už viac ako 14-tisíc zákazníkov. Ľudia sa dokonca Telekomu vyhrážajú odstúpením od zmluvy„My, dolupodpísaní, nesúhlasíme s vysielaním reklamy Telekom, ktorá sa chcela niesť vo vianočnom duchu, ale nemá s ním nič spoločné. Nechceme v každom reklamnom breaku počúvať o spermiách a tesných slipoch. Pokiaľ nedôjde k náprave, odstupujeme od zmlúv so spoločnosťou Telekom,” uvádzajú.

„Reakcie zákazníkov na vianočnú kampaň sú rôzne. Od negatívnych, dokonca vulgárnych až po naozaj pozitívne a veľmi povzbudzujúce. Uvedomujeme si, že každý má právo na svoj názor, pokiaľ je vyjadrený slušne. Úcta k druhému a schopnosť slušne diskutovať je pre našu spoločnosť dôležitá. Rešpektujeme vznik tejto petície, aj keď máme na to odlišný pohľad,” zareagoval na petíciu Telekom pre portál Refresher.

97%

Zarábaj aj ty na raste kryptomien.

Začni ich nakupovať na Binance a získaj 100 dolárový vstupný bonus.

Sponzorovaný obsah

Minister hrozí Telekomu mimoriadnym zdanením

Na kontroverznú reklamu mimoriadne kriticky zareagoval aj Minister životného prostredia Tomáš Taraba. Ten vo svojom komentári pod reklamným spotom uviedol: „Mimoriadne zdanenie do Nového roka Vám prajem, keď na toto máte peniaze.”

Komentár ministra k reklame Telekomu

Komentár ministra k reklame Telekomu. Zdroj:Refresher od Facebook

Na Slovensku kontroluje reklamy už viac ako 25 rokov Rada pre reklamu. Tá každý televízny spot pred odvysielaním skontroluje a overí, či jeho obsah nie je nejakým spôsobom škodlivý alebo urážlivý. Rovnako aj kontroverzná reklama Telekomu prešla schvaľovacím procesom nezávislého orgánu.

Rovnaký televízny spot vysiela Telekom aj v iných krajinách. Zákazníci sú naopak z reklamy nadšení. Pochvaľujú si, ako trefne Telekom vystihol atmosféru sviatkov, počas ktorých pri rodinných stretnutiach nastávajú aj rôzne nepríjemné situácie, no dôležité je nakoniec to, že rodina je pokope šťastná.

„Počas vianočného obdobia sa stretávajú rôzne generácie a životné štýly, čo prirodzene vedie k odlišným názorom a očakávaniam, ktoré sa často prejavujú nepríjemnými otázkami,” tvrdí Ulrich Klenke, marketingový riaditeľ spoločnosti Deutsche Telekom.

Prečítajte si aj: Mobilný operátor prekvapil. Slováci môžu na Vianoce získať dáta úplne zadarmo

0 Dní
0 Hodin
0 Minút
0 Sekúnd
Zdroj: RefresherTAGY:
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.

Najčítanejšie články

1

Najväčšia slovenská banka vydala varovanie. Slováci môžu prísť o peniaze a dostať sa do problémov so zákonom

2

Vodiči zúria. Nová daň ich núti platiť za každý prejdený kilometer

3

Veľká automobilka vyhlásila bankrot

4

Sú unikátne slovenské kúpele pred bankrotom? Súd dal majiteľovi poslednú šancu na záchranu

5

Slováci si od júla priplatia za každodenné potraviny

PR články

Kryptomagazín sa stal hlavným partnerom konferencie CryptoVestibull. Získajte vstupenky za zvýhodnenú cenu

Henrieta Balázsová  | 14. júna 2024

Kryptomagazín sa stal hlavným partnerom prestížnej konferencie CryptoVestibull, ktorá sa zameriava na svet kryptomien a blockchain technológií. CryptoVestibull: Unikátne podujatie CryptoVestibull je podujatie, ktoré združuje odborníkov, nadšencov a investorov z oblasti kryptomien a blockchainu.

Kryptomagazín sa stal hlavným partnerom konferencie CryptoVestibul