V utorok spoločnosť Crypto.com, platforma poskytujúca obchodovanie s kryptomenami a ich platby, odhalila vydanie prvého autorizovaného UFC NFT. Podľa tlačovej správy bude nová séria NFT obsahovať digitálne zberateľské predmety. Pôjde hlavne o fight night maľby, plagáty udalostí, majstrovské opasky, postavy bojovníkov a avatary.
Vo štvrtok bude sprístupnená kolekcia NFT známych ako „UFC 268 Packs”. Nadchádzajúci zápas „UFC 268: Usman vs. Covington 2” bude reprezentovaný bojovými plagátmi a návrhmi opaskov tohto podujatia. NFT si budú môcť fanúšikovia kúpiť „do vypredania zásob”.
Ak chceš nakupovať kryptomeny cez internet, jednoznačne odporúčame použiť burzu Binance, kde máš široký výber coinov a jedny z najnižších poplatkov na trhu. Tie si ešte môžeš znížiť o 5 %, ak si vytvoríš účet cez >>>tento odkaz<<< a o ďalších 25 % nákupom BNB tokenov.
Mohlo by ťa zaujímať – Toto je 5 najziskovejších kryptomien tohto roka – Neuveríte, aké mince sa tu nachádzajú!
NFT sa netýka iba UFC
V júli najväčšia svetová spoločnosť zaoberajúca sa zmiešaným bojovým umením podpísala sponzorskú zmluvu s Crypto.com v hodnote 175 miliónov dolárov. Počas tlačovej konferencie v Madison Square Garden v New Yorku prezident UFC Dana White oznámil dohodu. Tá je podľa neho doteraz najväčšou sponzorskou dohodou organizácie.
Spolupráca je ďalším významným krokom smerom k integrácii krypto a športového priemyslu. Crypto.com sa veľmi zaujíma o celosvetovú fanúšikovskú základňu UFC, ktorá má viac ako 625 miliónov sledovateľov po celom svete.
Crypto.com sa nedávno spojil s Mattom Damonom, známym hercom pre jeho filmové trháky ako Elysium, séria Bourne a mnohé ďalšie. Crypto.com sa navyše spojil s národnou hokejovou ligou Montreal Canadiens, Formulou 1, NBA, talianskou futbalovou ligou Serie A, Paris Saint-Germain a renomovaným hudobníkom Snoop Doggom.
Všetky oficiálne predmety a tovary UFC je možné zakúpiť prostredníctvom trhu zabezpečených aplikácií Crypto.com, ktorý fanúšikom umožňuje nakupovať NFT s ich natívnym tokenom CRO alebo inými populárnymi kryptomenami prostredníctvom tohto existujúceho operačného platobného systému.
Spoluzakladateľ a generálny riaditeľ Crypto.com Kris Marszalek povedal: „UFC je popredná globálna športová značka s légiami nadšených fanúšikov po celom svete a sme nadšení, že môžeme využiť našu technológiu na poskytovanie jedinečných príležitostí na zapojenie fanúšikov a zabezpečenie ich zberateľských predmetov.” Dodal, že spoločnosť chce pomôcť fanúšikom UFC zabezpečiť zapojenie sa sa do ich zberateľských predmetov.
Prečítaj si tiež – O Dogecoin sa zaujíma viac ľudí ako o Bitcoin – Google trends