- Minuloročné tržby spoločnosti dosiahli 67,28 milióna eur, čo predstavuje nárast o ďalších 15 %.
- Do konca roka plánuje Packeta nainštalovať klávesnice na všetky svoje Z-BOXy.
V súčasnosti má Packeta na Slovensku viac ako 2 745 výdajných miest, čo z nej robí špičku v logistike. Aj napriek tomu však táto populárna spoločnosť v porovnaní s konkurenciou v istej veci zaostávala. Packeta na svojom webe informuje o tom, že to sa už čoskoro zmení.
Doposiaľ Z-Boxy od Packety fungovali iba pre zákazníkov, ktorí mali mobilnú aplikáciu. Postup bol jednoduchý – zákazník sa musel so svojím mobilným telefónom so zapnutým Bluetooth dostať k výdajnému boxu a pomocou aplikácie otvoriť skrinku.
Niektorí ľudia s týmto systémom spokojní neboli. Išlo najmä o starších ľudí alebo ľudí, ktorí používajú staršie mobilné telefóny.
Novinka, ktorú Packeta chystá, mnohých ľudí poteší: Balík si aj naďalej budú môcť vyzdvihnúť vďaka mobilnej aplikácii, no po novom na boxoch pribudne aj klávesnica. Tá urobí vyzdvihovanie zásielok jednoduchším.
„Len čo bude zásielka pripravená v Z-BOXe, zašleme vám kód na vyzdvihnutie do e-mailu, mobilnej aplikácie alebo SMS. Ide o 6-miestny číselný kód, ktorý jednoducho naťukáte na klávesnici,” vysvetľuje spoločnosť.
Klávesnice na Z-Boxy pribúdajú denne. Je teda možné, že na niektorých výdajných miestach ich už budete môcť vyskúšať.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Spoločnosti sa darí
Packeta zverejnila hospodárske výsledky za rok 2023 a potvrdila, že jej obľuba medzi zákazníkmi i tržby kontinuálne rastú už od jej vstupu na slovenský trh. Minuloročné tržby dosiahli 67,28 milióna eur, čo predstavuje nárast o ďalších 15 %.
Podľa výkonného riaditeľa Alexandra Janča je za rastom popularity výdajných miest a Z-BOXov, ktoré dnes využíva až 57 % zákazníkov, ich čoraz väčší záujem. V reakcii na nedávno oznámenú expanziu a plán na pridanie 1 000 nových Z-BOXov po celom Slovensku sa spoločnosť rozhodla podniknúť ďalší krok k lepšiemu priblíženiu sa zákazníkom.
Do konca roka plánuje nainštalovať klávesnice na všetky svoje Z-BOXy, čo umožní zákazníkom otvorenie schránky pomocou kódu z mobilnej aplikácie Packeta či SMS. Tento krok má za cieľ ešte viac zjednodušiť prístup k službe a zvýšiť jej dostupnosť.
Výkonný riaditeľ Packety Alexander Jančo hovorí:
Už v roku 2017, keď trh poznal len klasické doručovanie na adresu, sme dokázali identifikovať nový trend a slovenskému zákazníkovi ponúknuť pohodlnejšiu alternatívu v podobe výdajných miest a neskôr aj Z-BOXov. Ľudia rýchlo pochopili všetky výhody, najmä možnosť vybrať si zásielku kedykoľvek im to vyhovuje a tiež lacnejšie. Pridali sme tiež možnosť cez Z-BOXy a výdajné miesta posielať zásielky rodine alebo známym a vylepšovali sme aj služby v spojení s doručovaním na adresu. Pribudla napríklad služba doručenia na adresu na minútu presne, ktorá zákazníkovi jasne povie, kedy u neho doma zazvoní kuriér. Toto všetko aj s prehľadnou mobilnou aplikáciou a výraznou orientáciou na zákazníka prispieva k čoraz lepším výsledkom.