Krypto a AdWords už od júna nepôjdu dokopy!

Novinky Krypto a AdWords.
Krypto a AdWords. Zdroj: shutterstock.com/Venus78
Ťažba kryptomien Ťažba kryptomien

V stredu sme Vás informovali o tom, že spoločnosť Google oznámila, že nebude možné inzerovať reklamy na kryptomeny prostredníctvom ich reklamnej siete Google AdWords. Tento fakt by mal byť uvedený do platnosti od júna. Spoločnosť Google si tak zobrala príklad od Facebooku, ktorý v januári tohoto roku zakázal kryptomeny.  

Mohlo by Vás zaujímať: Toto sú dôsledky zákazu kryptoreklám na Facebooku

Žiadne ,,crypto¨ nebude povolené

Podľa riaditeľa udržateľných reklám Scotta Spencera je cieľom zákazu ochrániť ľudí od klamlivého obsahu ohľadom kryptomien a taktiež ich držať čo najďalej od podvodných projektov. Zaujímavé je to, že spoločnosť Google zaradila do rovnakého zakázaného koša spolu s ICO aj napríklad binárne opcie. Logickým krokom sa môže zdať zablokovanie ICO pomocou Google AdWords, pretože mnoho ICO bolo pochybných. Zarážajúcou skutočnosťou je fakt, že Google chce zakázať vyhľadávanie aj kryptobúrz a taktiež kryptopeňaženiek. Tieto dva inštrumenty, ktoré tu boli od úplného začiatku zrodu kryptomien, sa až do odvolania budú musieť stiahnuť z Google AdWords.

Ovplyvnené sú aj veľké firmy

Novozavedená politika inzercie by mohla znamenať zákaz takzvaných platforiem Blockchain. To by sa mohlo týkať aj spoločností, ktoré ho využívajú. Patrí k nim napríklad Ethereum Blockchain spoločnosti Microsoft, ktorý je ponúkaný ako služba na ich platforme Azure. Taktiež by mohol ovplyvniť Hyperledger Fabric od IBM. Ironické na tejto situácií je aj to, že niektoré krypto spoločnosti, do ktorých Google investoval, budú ovplyvnené touto novou politikou Google (napríklad Storj). Taktiež sa to týka Blockchain.info, jednej z najväčších kryptopeňaženiek, do ktorej spoločnosť Alphabet Inc. investovala cez Google Ventures.

Mohlo by Vás zaujímať: Poznáte základné rozdiely medzi security a utility tokenmi?

Je možnosť zlepšenia do budúcnosti?

Riešením by mohlo byť pravidlo 20%, ktoré platí v spoločnosti Google pre ich zamestnancov. Tí môžu 20% zo svojho času venovať bez dozoru na nejaké bočné aktivity. Takto napríklad vznikol Google News, Gmail alebo AdSense. Či zlepšenie zo strany zamestnancov pomôže, ukáže len čas.

Nenechajte si ujsť naše kryptospravodajstvo a prihláste sa na odber notifikácií. Inštrukcie získate po kliknutí na zvonček vľavo dole. Taktiež nás sledujte na našej facebookovej stránke a nenechajte si ujsť najnovšie správy z kryptosveta.

Záver

Spoločnosť Google sa správa ako keby bola na vrchole technologického reťazca a touto cenzúrou môže veľmi ovplyvniť popularitu kryptomien hlavne u nováčikov. Možno si neskôr Google uvedomí, že kryptografický priemysel a Blockchain sú revolučné, potrebné a využiteľné.

Zdroj:
cointelegraph.com

Autor:
Redakcia Kryptomagazínu
Redakcia Kryptomagazínu

Na Kryptomagazine nájdete originálne spravodajstvo o kryptomenách tvorené odborníkmi, ktorí z tohto magazínu spravili najlepší zdroj informácií o digitálnych menách a decentralizovaných technológiách.