V utorok svetoznámy reťazec rýchleho občerstvenia Burger King oznámil, že spoločnosť spustila NFT kampaň s názvom “Keep It Real Meals”.
Projekt vzniká v spolupráci s NFT marketplace Sweet a bude spolupracovať s celebritami ako sú Nelly, Anitta či Lil Huddy.
Môže ťa zaujímať: Dogecoin opäť v centre pozornosti – Zapoja sa Musk s Cubanom do ankety?
Burger King projekt “Keep It Real Meals”
Popuplárny marketplace Sweet oznámil partnerstvo s celosvetovým gigantom rýchleho občerstvenia. Burger King prišiel s novou kampaňou, ktorá sa bude líšiť od ostatných konceptov NFT. Iniciatíva “Keep It Real Meals” poskytne QR kódy viazané na šesť miliónov obalov od občerstvenia. Skenovanie QR kódov odomkne digitálnu zberateľskú kolekciu. Ich zbierka môže viesť k odomknutiu rôznych bonusov.
V kampani sa predstavia tri celebrity. So spoločnosťou budú spolupracovať známe osobnosti, ako napríklad LILHUDDY, brazílska speváčka Anitta a taktiež americký rapper Nelly. Niektoré z odomykateľných bonusov budú mať veľmi zaujímavé a nezvyčajné funkcie, ako napríklad možnosť zatelefonovať si s jednou z celebrít.
Pokiaľ chceš obchodovať alebo iba nakupovať kryptomeny, odporúčame ti použiť burzu Binance. Nemáš ešte účet na Binance? Vytvor si ho teraz cez >>>zľavový odkaz<<< a získaš doživotnú zľavu na poplatky pri obchodovaní.
Populárnosť NFT sektoru rastie
,,Kupujúci si budú môcť vybrať z troch boxov “Keep It Real Meal” od Nellyho, Anitty a LILHUDDYHO, ktoré budú k dispozícii v predajniach Burger King (zatiaľ len v USA), do vypredania zásob,” oznámila spoločnosť. „Akonáhle klienti naskenujú QR kód obalu Real Meal od jedného z interpretov, dostanú jednu z troch variácií zberateľských dielov NFT. Klienti dokončia sadu jedného z umelcov, keď zhromaždia rovnaké variácie každého zberateľského kusu NFT.”
V oznámení sa ďalej uvádza: ,,Akonáhle je sada kompletná, klient automaticky získa štvrté NFT, kde získa určité odmeny. Tie budú zahŕňať rôzne ceny od digitálnych 3D zberateľských predmetov, sendvičov Whopper na celý rok, alebo sa dokonca bude môcť osobne porozprávať s jedným z interpretov.
Burger King nie je prvou a určite nie poslednou svetoznámou značkou, ktorá sa zamerala na nový virtuálny trend, tzv. nezameniteľné tokeny (NFT). Samozrejme, samotné kryptomeny sú takisto v hre. Značky ako Snickers, Axe, Arizona Iced Tea a ďalšie sa začali zaujímať o blockchainovú technológiu a pracujú na rôznych projektoch.
Čítaj ďalej: Analýza BTC – cena prekonala MA21, no koniec korekcie nie je potvrdený