- Lístky na Sziget festival sa pred podujatím vyšplhajú až na minimálne 330 €.
- Za stanové mestečko zaplatíte zálohu 30 €, pripravené stany stoja viac.
- Plechovkové pivo stojí okolo 5,5 €, jedlo od 9 €.
Sziget festival 2025 opäť potvrdil, že patrí medzi najväčšie európske hudobné podujatia. Organizátori pripravili výrazné novinky, ktoré priniesli svieži vzhľad, nové zážitky a množstvo prekvapení.
Počas šiestich dní privítal festival 416-tisíc návštevníkov a zároveň oslávil príchod 11-miliónteho Szitizena od svojho vzniku. Celý ostrov ožil hudbou, farbami a neopakovateľnou energiou, ktorá prepojila tisíce ľudí z celého sveta.
Festival odštartoval prvý deň vo veľkom štýle. Charli XCX rozprúdila dav elektrizujúcou energiou a premenila ostrov na pulzujúce more zelene. Na hlavnom pódiu sa počas festivalu vystriedali ďalšie hviezdy ako Post Malone, Shawn Mendes, Kid Cudi, Nelly Furtado, FKA Twigs či The Last Dinner Party. Každý z koncertov vytváral jedinečnú atmosféru a prilákal tisíce fanúšikov.
Na hlavnom pódiu sa uskutočnili aj špeciálne umelecké momenty, známe ako Sziget Specials. Veľký úspech mali vystúpenia detského zboru Superar a obľúbených Queenz, ktorí každý deň bavili návštevníkov aj v Magic Mirror. Ich veľkolepá drag show priamo pred hlavným pódiom patrila medzi najsilnejšie zážitky festivalu.
Posledný deň ovládla ostrov ružová farba, keď Chappell Roan predviedla nezabudnuteľný headlinerský koncert.
Nový koncept festivalu a tematické zóny
Organizátori sľúbili významné zmeny a tento rok ich naplno priniesli. „Nikdy sme nezačínali Sziget s takým napätým očakávaním,” povedal hlavný organizátor Tamás Kádár. Dodal, že pozitívne reakcie návštevníkov potvrdzujú správnosť nového smerovania.
Sziget festival predstavil žánrovo orientované zóny, ktoré ponúkli hudobníkom aj fanúšikom viac priestoru na autentický zážitok. Nový priestor Szoho sa stal centrom multikultúrnej hudby a pouličnej kultúry.
Paradox zas ponúkol spojenie vizuálneho umenia, performance a ilúzií. Nočný život ožil vďaka Delta Districtu, kde dominovala elektronická hudba. Tento krok zvýšil predaj nočných vstupeniek oproti minulému roku o 40 až 50 percent.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.