- Po dlhých 11 rokoch čaká značku výrazná zmena
- V obchodoch už budete hľadať úplne iné fľaše
![BITmarkets](https://kryptomagazin.sk/jylulren/2024/05/bitmarkets-mobil.webp)
Minerálnu vodu, ktorá na Slovensku potvrdila vedúce postavenie, čaká obrovská zmena. Ako totiž informuje portál tvnoviny.sk, po 11 rokoch sa od základov zmení jej vizuál. Konkrétne ide o minerálnu vodu Magnesia.
Tá patrí pod spoločnosť Mattoni 1873. Podľa brand manažérky Magnesie Karolíny Šimonovej sa pri významnej zmene do centra pozornosti dostane lev. Práve ten sa s touto značkou spája už od jej počiatkov.
Ministerstvo financií predstavilo návrh zákona, ktorý sa momentálne nachádza v medzirezortnom pripomienkovom konaní. Tento návrh počíta s opatrením zavádzajúcim daň na nealkoholické nápoje obsahujúce pridaný cukor alebo sladidlo od januára 2025. Navrhované opatrenie zahŕňa zdanenie aj ochutených nealkoholických nápojov, sirupov a práškových koncentrátov.
Podľa návrhu by klasické nealkoholické nápoje mali byť zdanené sadzbou 0,15 eura na liter, energetické nápoje 0,30 eura na liter, sirupy 1,05 eura na liter a práškové koncentráty 4,30 eura na kilogram.
Zmien bude niekoľko
Šimonová ozrejmila, že impulzom k celkovému redizajnu loga značky bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. „Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,” dodala.
V spoločnosti sú presvedčení, že práve moderný dizajn je to, čo potvrdzuje prémiovosť tejto značky. Samozrejmosťou je však aj minimalizmus, použitie metalických farieb a v neposlednom rade aj celkové prevedenie.
Brand manažérká dodáva, že výraznejšie odlišenie spotrebiteľa čaká aj v prípade stupňa perlivosti.
Magnesia preberá nový a moderný prístup v momente, keď potvrdzuje svoje vedúce postavenie na trhu. S ročnou produkciou desiatok miliónov fliaš pre slovenský trh a exportom do ďalších krajín, posilňuje svoju dominanciu.
![](/wp-content/themes/blankslate/img/xtb.png?)
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.