- Po dlhých 11 rokoch čaká značku výrazná zmena
- V obchodoch už budete hľadať úplne iné fľaše
Minerálnu vodu, ktorá na Slovensku potvrdila vedúce postavenie, čaká obrovská zmena. Ako totiž informuje portál tvnoviny.sk, po 11 rokoch sa od základov zmení jej vizuál. Konkrétne ide o minerálnu vodu Magnesia.
Tá patrí pod spoločnosť Mattoni 1873. Podľa brand manažérky Magnesie Karolíny Šimonovej sa pri významnej zmene do centra pozornosti dostane lev. Práve ten sa s touto značkou spája už od jej počiatkov.
Ministerstvo financií predstavilo návrh zákona, ktorý sa momentálne nachádza v medzirezortnom pripomienkovom konaní. Tento návrh počíta s opatrením zavádzajúcim daň na nealkoholické nápoje obsahujúce pridaný cukor alebo sladidlo od januára 2025. Navrhované opatrenie zahŕňa zdanenie aj ochutených nealkoholických nápojov, sirupov a práškových koncentrátov.
Podľa návrhu by klasické nealkoholické nápoje mali byť zdanené sadzbou 0,15 eura na liter, energetické nápoje 0,30 eura na liter, sirupy 1,05 eura na liter a práškové koncentráty 4,30 eura na kilogram.
Zmien bude niekoľko
Šimonová ozrejmila, že impulzom k celkovému redizajnu loga značky bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. „Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,” dodala.
V spoločnosti sú presvedčení, že práve moderný dizajn je to, čo potvrdzuje prémiovosť tejto značky. Samozrejmosťou je však aj minimalizmus, použitie metalických farieb a v neposlednom rade aj celkové prevedenie.
Brand manažérká dodáva, že výraznejšie odlišenie spotrebiteľa čaká aj v prípade stupňa perlivosti.
Magnesia preberá nový a moderný prístup v momente, keď potvrdzuje svoje vedúce postavenie na trhu. S ročnou produkciou desiatok miliónov fliaš pre slovenský trh a exportom do ďalších krajín, posilňuje svoju dominanciu.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.