- Na víkend si vopred prichystajte hotovosť.
- Slovenská sporiteľňa kompletne odstaví svoje služby.
- Bankomaty, internet banking aj mobilná aplikácia budú nedostupné takmer celý deň.
Slovenská sporiteľňa naplánovala rozsiahlu odstávku služieb. Klienti najväčšej banky na Slovensku sa musia pripraviť na výrazné obmedzenia, a to už túto sobotu 22. marca 2025.
Výpadok sa dotkne prakticky všetkých služieb vrátane bankomatov, internet bankingu aj mobilných aplikácií.
Slovenská sporiteľňa vypne bankomaty takmer na celý deň
Najdlhšie budú mimo prevádzky bankomaty a vkladomaty – až 17 a pol hodiny, konkrétne od 4:00 ráno do 21:30 večer. Počas tohto času si klienti nebudú môcť vybrať hotovosť ani vložiť peniaze cez vkladomaty. Nebude fungovať ani výber peňazí prostredníctvom mobilného telefónu.
Hotovosť si vyberte vopred
Pre klientov, ktorí budú potrebovať v sobotu hotovosť, je preto nevyhnutné vybrať si peniaze v predstihu alebo mať pripravenú alternatívnu platobnú kartu od inej banky.
Internetbanking a mobilné aplikácie s obmedzenou funkčnosťou
Kompletná odstávka čaká aj online služby banky. Internetbanking George, mobilná aplikácia George, Business24 a ďalšie online služby nebudú fungovať vôbec medzi 4:00 a 10:00 ráno.
Po 10:00 hodine budú tieto služby fungovať len v obmedzenom režime až do večera do 23:00. Klienti síce budú môcť zadávať platby, no tie sa prejavia ako „spracovávané” a zúčtované budú až po kompletnom ukončení odstávky.
Banka zároveň upozorňuje, že klienti neuvidia aktuálne zostatky na svojich účtoch.
Slovenská sporiteľňa vylepšuje služby
Podľa informácií dostupných na oficiálnej stránke Slovenskej sporiteľne je dôvodom odstávky vylepšenie bankových služieb, aby sa klientom s nimi „pracovalo ešte pohodlnejšie”. Banka sa za výpadok svojich služieb vopred ospravedlňuje.
Ďalšie obmedzenia
Obmedzenia sa dotknú aj ďalších služieb:
- Služba Sporopay nebude fungovať od 4:00 do 10:00.
- Zriaďovanie a zmena produktov a služieb cez web alebo eBanku nebudú možné takmer celý deň (4:00 – 23:00).
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o platbách a obratoch nebudú fungovať v ranných hodinách.
- Elektronické výpisy za 21. marca budú doručené s oneskorením.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Čo robiť v prípade problémov
Pre klientov, ktorí by mali počas plánovanej odstávky neodkladné požiadavky, odporúča banka kontaktovať klientske centrum na telefónnych číslach 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), prípadne na mobilných číslach 0915 111 888 alebo 0910 111 888.
Banka odporúča klientom pripraviť sa na túto odstávku vopred a zariadiť si všetky potrebné bankové služby ešte pred sobotou.