SocialMedia.Market je decentralizovaná platforma, ktorá využíva technológiu blockchain na sprostredkovanie spolupráce v oblasti marketingu. Jej cieľom je zjednodušiť interakciu medzi podnikateľmi, blogermi a inzerentmi.
Generálnym riaditeľom tohto novovznikajúceho projektu je Dmitrij Shyshov. Gro tímu je tvorené skúsenými ľuďmi ako Keith Teare, zakladateľ rozmanitého spektra firiem vrátane EasyNet a RealNames, investor a expert na kryptomeny Tatsunari Ono a Dima Zaitsev, vedúca PR a Business Analytics oddelenia v spoločnosti ICOBox.
Súčasťou tímu sú aj Andrew Playford, Gabriel Zanko, Daria Generova, Chafík Abdellaoui, Peter Zhalov, Alex Yastremski a Slavik Nenaydokh.
Cieľom je kooperácia v oblasti influencer marketingu
“Jedným zo základných pilierov reprezentujúcich náš produkt, ktorý práve tvoríme sú naše poradenské služby. Cieľom našej platformy je umožniť inzerentom a obchodníkom nájsť tých správnych ľudí, ktorí by sa angažovali v oblasti influencer marketingu. (poznámka autora: Influencer marketing je prax zameraná na zacielenie a budovanie vzťahov s kľúčovými jednotlivcami, ktorí majú vplyv na cieľový segment trhu).
Shyshov sám seba nepokladá za influencera. Jeho predchádzajúca kariéra je spojená so založením spoločnosti R Games zameranej na počítačové hry a firmy Nontita, ktorá spolupracuje s obľúbenou multiplayer hrou Counterstrike GO.
Odporúčania na produkty cez sociálne služby
Prvotná idea pre založenie SocialMedia.Market (SMM) vznikla ešte v roku 2016. V dobe, kedy sa ad blockery stávali bežnou súčasťou počítača takmer každého užívateľa, dostával influencer marketing stále väčší význam. Predovšetkým ide o ľudí so širokým publikom na sociálnych sieťach, či blogoch, ktorí môžu napriamo komunikovať s divákom a odporúčať im produkty a služby.
Obchodníci a inzerenti však čelia problémom pri hľadaní vhodných ľudí pre reklamu na svoje služby či produkty. Projektový poradca Tatsunari Ono dodáva:
“Napriek svojmu exponenciálnemu rastu má reklamný trh svoj vlastný súbor výziev. Ide napríklad o cenovú neefektivitu, komplexnosť komunikácií a rovnako ako aj agentúrne poplatky a spreneverovanie, ktoré odčerpávajú značnú časť z rozpočtu. Spoločnosť SocialMedia.Market sa zameriava na riešenie týchto problémov pomocou blockchainu.”
Keith Teare ho dopĺňa:
“SocialMedia.Market vnímam ako vplyvného hráča pre odvetvie influencer marketingu. Vytvorili sme silný a profesionálny tím. Naša platforma má globálny dosah a ponúka all-in-one riešenia zamerané na tvorbu, implementáciu a analýzu marketingu pre konkrétne reklamné kampane.”
Ďalší z tímu konzultantov Alex Jastremski uviedol:
“Influencer marketing, ako jeden z najefektívnejších reklamných nástrojov, získava čoraz väčšiu popularitu medzi značkami a obchodníkmi. Spoločnosť SMM má potenciál úplne zmeniť odvetvie digitálnej reklamy.”
Zamierené na vloggerov a streamerov
Gaming and eSports sú odvetvia, ktoré pre svoj marketing do značnej miery využívajú vplyv vloggerov a streamerov. Vplyvný podnikateľ a poradca pre SMM Chafik Abdellaoui taktiež vidí veľký potenciál:
“Verím, že tento organizovaný marketingový ekosystém bude prelomovým bodom odvetvia eSports. SocialMedia.Market vytvára príležitosť, ktorú nemožno ignorovať.”
Poradca Andrew Playford uzatvára:
“Osobne vkladám do tohto tímu veľké nadeje. Dmitrij a Alexandra strávili už niekoľko rokov na tomto projekte. Obaja majú bohaté skúsenosti s veľkými značkami, hlavne v eSports a hernom priemysle, pričom obe sú náročné z pohľadu konkurenčného boja. Som absolútne presvedčený o odbornosti nášho tímu a to je aj jeden z dôvodov, prečo som sa do tohto projektu zapojil.”
Projekt SocialMedia.Market sa momentálne nachádza v druhej fáze ICO. Viac informácií o cieľoch tejto spoločnosti ako aj ich Social Media Tokene (SMT) sa dozviete na oficiálnej stránke https://socialmedia.market.
Nenechajte si ujsť naše krypto-spravodajstvo a prihláste sa na odber notifikácií. Inštrukcie získate po kliknutí na zvonček vľavo dole. Taktiež nás sledujte na našej facebookovej stránke a nenechajte si ujsť najnovšie správy z kryptosveta.
Tento článok a tip na ICO nám bol do redakcie zaslaný a publikujeme ho v originálnom znení. Neslúži a nemôže byť považovaný za investičný tip. Ak chcete investovať, spravte si prosím ďalší research.