Facebook (Meta) odstraňuje zákaz krypto reklám – aké zmeny nastali?

Novinky meta facebook krypto reklama
meta facebook krypto reklama. Zdroj: Shutterstock.com/mundissima
Ťažba kryptomien Ťažba kryptomien

Kryptomenové reklamy na sociálnych sieťach ako je Facebook boli horúcou témou počas celého roka. Skvelým príkladom v posledných mesiacoch je spoločnosť Google. Tá zmenila svoju politiku reklamy v oblasti kryptomien a vykazuje mierny nárast priaznivosti, pokiaľ ide o inzerciu kryptomenových platforiem na kanáloch Googlu. Facebook premenovaný na Meta teraz tiež uľahčuje kryptoplatformám spúšťanie reklám na ich kanáloch sociálnych médií.

Facebook mení perspektívu?

Premena spoločnosti na Meta nastala len minulý mesiac. Generálny riaditeľ Mety, Mark Zuckerberg, prejavil dlhodobý záujem vybudovať oveľa viac než len platformu sociálnych médií.

Doterajšie snahy však väčšinou stroskotali. Pilotný projekt peňaženky spoločnosti Novi ako aj nevydaný kryptoprojekt Diem (rebrand predchádzajúceho projektu tokenov Facebooku, Libra) čelili značnému odporu zo strany predstaviteľov Kongresu USA.

Tento týždeň však ukazuje, že Meta má stále záujem o prehĺbenie zapojenia sa do kryptomien.

Chceš nakúpiť a obchodovať kryptomeny? Burza Binance je aktuálne najlepšie hodnotenou burzou na svete s veľmi lacnými poplatkami za nákup. Vytvor si teraz účet cez náš >>>zľavový odkaz<<< a získaš doživotnú zľavu na poplatky pri obchodovaní.

Prečítaj si tiež – Analýza BTC – cena má problém dosiahnuť vyššie maximum a dominancia padá

Aké sú zmeny?

Čo sa skutočne zmenilo? V minulosti spoločnosť Meta od obchodníkov s kryptomenami požadovala, aby predložili žiadosť, ktorá obsahovala akékoľvek licencie či verejné zalistovanie akcií a ďalšie podrobné informácie. Tohto týždňová zmena umožní kryptoburzám a peňaženkám kvalifikovať sa na inzerciu na platforme, ak vlastnia len jednu z potenciálnych 27 regulačných licencií. Oznámenie prišlo prostredníctvom blogového príspevku na stránke platformy začiatkom decembra.

Pri spätnom pohľade do minulosti je reklama na kryptomeny v širšom zmysle pravdepodobne na vrchole. Platformy sociálnych médií čoraz viac prijímajú miernejšiu politiku týkajúcu sa kryptomien a veľké burzy sa etablujú a míňajú na to značné prostriedky.

Mohlo by ťa zaujímať – Efektivita siete BTC rastie – spracuje v priemere 95 000 $ len za poplatok 1 $

Autor:
Marek Jendrál
Marek Jendrál

Vyštudoval financie, bankovníctvo a investovanie. O kryptomeny sa zaujíma od roku 2015. V článkoch sa špecializuje na technickú analýzu a sieťové dáta z blockchainu.