Giganti v oblasti sociálnych médií Facebook a Instagram vstupujú do sveta NFT. Svojim klientom umožnia vytvárať NFT tokeny.
Facebook, Instagram a NFT
Facebook a Instagram sú dcérskymi spoločnosťami technologického giganta Meta. Podľa najnovších správ budú tieto spoločnosti svojim klientom ponúkať možnosť vytvárania vlastných NFT tokenov. V oblasti sociálnych médií to nie je nič prekvapivé. V septembri 2021 prišiel s touto správou aj Twitter.
Prečítaj si tiež: Takýto pasívny príjem nikde inde nenájdete – burza Binance ponúka až do 40 % p.a.
Chceš rýchlo nakúpiť/predať kryptomeny a neplatiť obrovské sumy za túto službu? V tom prípade si nájdi overenú zmenáreň, ktorá ťa neokradne na skrytých poplatkoch. My jednoznačne odporúčame burzu Binance, kde nájdeš široký výber kryptomien. Vytvor si účet cez >>>tento odkaz<<< a získaš doživotnú zľavu na obchodné poplatky.
Mark Zuckerberg chce okrem iného konkurovať tým najväčším NFT trhoviskám ako napríklad OpenSea či dokonca Coinbase. Plánuje totiž rozbehnúť svoje vlastné NFT trhovisko, ktoré klientom prinesie možnosť nákupu a predaja zberateľských predmetov. Treba však spomenúť, že sa celý projekt nachádza na absolútnom začiatku, preto sa tieto funkcie tak skoro neobjavia.
V každom prípade, Zuckerberg to s novými projektmi myslí vážne. Začiatkom novembra 2021 oznámil nový názov jeho spoločnosti – Meta. Komunita a fanúšikovia Mety zareagovali na vytvorenie metaverza dosť negatívne. Niektorí dokonca vyjadrili názor, že príde k oslabeniu decentralizácie.
Spisovateľ sci-fi, Neal Stephenson, predpovedal vznik metaverza, keď tento pojem prvýkrát spomenul v románe Snowcrash z roku 1992. Stephenson ubezpečil všetkých, že s novým menom spoločnosti Facebook nemá nič spoločné.