Voľba spotrebiteľov 2025: Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy

  • Detské párky Kaufík obsahujú až 93 percent bravčového mäsa zo slovenských fariem.
  • Značka K-Z lásky k tradícii ponúka dnes viac ako 130 rôznych výrobkov.
  • O víťazstve produktov rozhodlo 2 000 spotrebiteľov v objektívnom prieskume.
Ekonomika Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy
Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy. Zdroj: shutterstock.com/Gagarin Iurii, emasali stock
Coinfactory PC banertxb

Kaufland dokázal, že rozumie detským chutiam.

Obchodný reťazec rozšíril svoju značku K-Z lásky k tradícii o nové produkty pre deti, ktoré získali dve prestížne ocenenia v súťaži Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2025. Spotrebitelia svojimi hlasmi rozhodli o víťazstve výrobkov, ktoré vynikajú nielen chuťou, ale aj slovenským pôvodom surovín.

Deti aj rodičia ocenili kvalitu

Detské párky Kaufík a kukuričné chrumky Kaufík zaznamenali výrazný úspech v tohtoročnej spotrebiteľskej ankete. Párky, ktoré obsahujú až 93 percent bravčového mäsa zo slovenských fariem, zvíťazili v kategórii detských balených údenín. Medzi detskými slanými pochutinami zase dominovali nesolené kukuričné chrumky Kaufík, ktoré výrobca pripravuje z kukuričnej krupice od slovenských dodávateľov.

„Tieto ocenenia nám potvrdzujú, že naši zákazníci dokážu rozpoznať a oceniť kvalitu a domáci pôvod potravín,” povedala Nikoleta Lörincová z vedenia úseku Corporate Affairs Kauflandu Slovenská republika v.o.s. „Naša značka K-Z lásky k tradícii spolupracuje výhradne so slovenskými výrobcami a ponúka chute, ktoré ľudia poznajú, ale vďaka našim receptúram získavajú nový rozmer.”

Najvyššie štandardy pre detské výrobky

Pri produktoch určených deťom Kaufland kladie mimoriadny dôraz na výber surovín a výrobné postupy. Detské párky Kaufík obsahujú takmer výlučne mäso zo slovenských chovov a zachovávajú tradičné metódy spracovania. Kukuričné chrumky pre deti zase vynikajú jednoduchým zložením bez zbytočných prídavných látok.

„Najviac nás teší, že tento rok uspeli práve naše detské výrobky,” dodala Lörincová. „Pri potravinách pre najmenších dbáme ešte viac na pôvod a kvalitu každej zložky. Úspech týchto produktov nám dokazuje, že zákazníci veria našim privátnym značkám a oceňujú ich slovenský charakter.”

Marketingový program Voľba spotrebiteľov funguje na Slovensku už štrnásty rok a zameriava sa na hodnotenie nových alebo vylepšených výrobkov od slovenských producentov. Víťazov určuje prieskum na vzorke 2 000 respondentov, čo zaručuje objektívne výsledky. Tento systém hodnotenia odráža skutočné preferencie zákazníkov a ich dôveru k jednotlivým produktom na trhu.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Úspešná cesta značky K-Z lásky k tradícii

Kaufland predstavil produktový rad K-Z lásky k tradícii v roku 2018 a odvtedy sa neustále rozširuje. Dnes ponúka viac ako 130 rôznych výrobkov. Produkty tejto značky pravidelne získavajú ocenenia vo Voľbe spotrebiteľov. V minulom roku zvíťazilo mäso zo slovenských fariem a tiež treska v majonéze, ktorú vyrobili podľa špeciálnej receptúry pre Kaufland.

Čo preferujú zákazníci?

Tohtoročný úspech detských výrobkov potvrdzuje, že spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú potraviny s jasným pôvodom. Zákazníci dnes preferujú výrobky s jednoduchým zložením a domácimi surovinami, čo presne vystihuje filozofiu, ktorú Kaufland uplatňuje pri svojich privátnych značkách.

Víťazstvo detských párkov a chrumiek Kaufík vo Voľbe spotrebiteľov 2025 ukazuje, že rodičia pri nákupe potravín pre svoje deti hľadajú predovšetkým kvalitu a tradíciu. Kaufland tak potvrdzuje svoje miesto medzi obchodnými reťazcami, ktoré podporujú slovenských výrobcov a ponúkajú produkty z domácich surovín pripravené podľa osvedčených receptúr.

Kvakomat PC bannerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.