Biedronka totálne zosmiešnila Lidl. V reklame ho prirovnala k oslovi

  • Biedronka zosmiešnila Lidl vo svojom reklamnom spote.
  • Nepriamo konkurenta označila za somára.
Novinky Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku
Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku. Zdroj: shutterstock.com/FotoDax/Ytje Veenstra
Kvakomat PC bannerKvakomat mobil

Marketingová vojna medzi dvoma najväčšími maloobchodnými reťazcami v Poľsku pokračuje. Biedronka aj Lidl už niekoľkokrát ukázali, že sa v reklame neštítia ani tvrdých úderov pod pás. Tentokrát sieť zo skupiny Jeronimo Martins prirovnala Lidl k oslovi. O téme informoval portál Wiadomoscihandlowe.

Somár vo farbách Lidlu

Biedronka zverejnila reklamný spot, v ktorom nepriamo útočí na konkurenčný Lidl. V reklame vystupuje osol, ktorý má na hlave študentskú čapicu vo farbách nemeckého reťazca Lidl.

Spot informuje formou grafu o vývoji cien v maloobchode a poukazuje na zdražovanie v reťazci Lidl, kde ceny v júli stúpli takmer o 28 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.

Tento nárast bol spomedzi všetkých maloobchodných sieti najvyšší, u iných predajcov ceny rástli o 5 až 8 %. V Biedronke len o 2,73 %.

Lidl vyobrazený ako somár

Lidl vyobrazený ako somár. Zdroj: wiadomoscihandlowe.pl

Reklama s oslom hovorí:

Škola je späť, takže je čas prehodnotiť ekonomiku. Istý diskontný reťazec trvá na tom, že je vraj lacnejší ako konkurencia. No v skutočnosti zvyšuje ceny produktov ďalší mesiac po sebe, v júli stúpli medziročne takmer o 28 %, o čom svedčí nezávislá správa ASM Sales Force Agency.

Áno, ide o veľmi veľký nárast cien a tento postoj si zaslúži somársku lavičku.

Biedronka je s Lidlom vo vojne

V minulosti už Biedronka niekoľkokrát zaútočila na Lidl kontroverznými reklamnými spotmi. V prvej verzií prirovnala Lidl ku krave, ktorá veľa bučí, ale dáva málo mlieka. Neskôr nasledovala reklama so psom, ktorý hlasno šteká, ale nehryzie.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Freedum fighters PCCatslap ICO mobil baner
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.

Najčítanejšie články

1

Tisícky Slovákov dostanú každý mesiac 600-eurový príspevok. Ste medzi nimi?

2

Vodičáky sa budú v EÚ odoberať po novom. Týka sa to každého šoféra

3

Obľúbená televízna stanica končí. V tento deň ju naladíte poslednýkrát

4

Slovensko čaká drsné obdobie. Najbližších 8 rokov poriadne potrápi naše peňaženky

5

Koniec lacným nákupom. Temu a Shein dostanú stopku

PR články

Tyson Fury a XTB spájajú sily: Kráľ ringu podporí vašu cestu k finančnému úspechu

Ľuboš Kovár  | 19. decembra 2024 Horúca novinka

Globálna fintech spoločnosť XTB, popredný poskytovateľ online investičnej platformy a mobilnej aplikácie, oznámila vzrušujúce partnerstvo s boxerskou legendou Tysonom Furym pred historickým odvetným zápasom.

Tyson Fury a XTB spájajú sily
Horúca novinka

Ropa a zemný plyn: Ako Spojené štáty formujú budúcnosť energetiky

Henrieta Balázsová  | 14. decembra 2024

Článok vznikol v spolupráci s XTB. Spojené štáty americké zohrávajú kľúčovú úlohu na globálnom trhu so zemným plynom a ropou.