- Tesco zvyšuje predaj vďaka digitálnym obrazovkám.
- Reťazec ich plánuje umiestniť do ďalších predajní.
Maloobchodné reťazce súperia o slovenských zákazníkov rôznymi spôsobmi. Okrem cenovej súťaže ponúkajú aj rôzne vernostné programy, ktoré prinášajú ďalšie výhody. Supermarkety lákajú zákazníkov napríklad na široký sortiment slovenských výrobkov, alebo na rôzne služby navyše. Maloobchodný gigant Tesco teraz do konkurenčného boja o zákazníka pridáva novú zbraň.
Tesco zavádza novinku
Tesco v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa špecializuje na analýzu údajov o správaní zákazníkov v maloobchodných predajniach, zistilo, že digitálne obrazovky v obchodoch sú pre reťazec veľkou výhodou, čo vyplýva z tlačovej správy spoločnosti.
Naprieč celým Slovenskom Tesco umiestnilo v 28 predajniach 84 digitálnych obrazoviek. Cieľom bolo zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj a návštevnosť predajní. Obrazovky sú v supermarketoch rozmiestnené strategickým spôsob tak, aby zákazník počas nákupu dostával relevantný obsah, ktorý prispeje k podpore predaja.
Pilotná fáza tejto novej kampane bola veľmi úspešná a preto reťazec plánuje umiestniť obrazovky aj do ďalších supermarketov.
Reklamné kampane, ktoré Tesco spustilo na digitálnych obrazovkách, zvýšili predaj propagovaných produktov približne o tretinu.