Tesco vytiahlo eso z rukáva. Do supermarketov zavádza magnet na zákazníkov

  • Tesco zvyšuje predaj vďaka digitálnym obrazovkám.
  • Reťazec ich plánuje umiestniť do ďalších predajní.
Novinky Tesco zavádza digitálne obrazovky
Tesco zavádza digitálne obrazovky. Zdroj: shutterstock.com/Josefkubes
BitmarketsBitmarkets

Maloobchodné reťazce súperia o slovenských zákazníkov rôznymi spôsobmi. Okrem cenovej súťaže ponúkajú aj rôzne vernostné programy, ktoré prinášajú ďalšie výhody. Supermarkety lákajú zákazníkov napríklad na široký sortiment slovenských výrobkov, alebo na rôzne služby navyše. Maloobchodný gigant Tesco teraz do konkurenčného boja o zákazníka pridáva novú zbraň.

Tesco zavádza novinku

Tesco v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa špecializuje na analýzu údajov o správaní zákazníkov v maloobchodných predajniach, zistilo, že digitálne obrazovky v obchodoch sú pre reťazec veľkou výhodou, čo vyplýva z tlačovej správy spoločnosti.

Tescu zvyšujú predaj digitálne obrazovky

Naprieč celým Slovenskom Tesco umiestnilo v 28 predajniach 84 digitálnych obrazoviek. Cieľom bolo zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj a návštevnosť predajní. Obrazovky sú v supermarketoch rozmiestnené strategickým spôsob tak, aby zákazník počas nákupu dostával relevantný obsah, ktorý prispeje k podpore predaja.

Pilotná fáza tejto novej kampane bola veľmi úspešná a preto reťazec plánuje umiestniť obrazovky aj do ďalších supermarketov.

Reklamné kampane, ktoré Tesco spustilo na digitálnych obrazovkách, zvýšili predaj propagovaných produktov približne o tretinu.

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbtxb
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.

Najčítanejšie články

1

Veľká banka čelí škandálu. Za hodinu zmizlo klientovi 200-tisíc eur

2

Ktorý operátor je na Slovensku najlacnejší? Odpoveď vás prekvapí

3

Najspoľahlivejšie značky áut: Experti prezradili, ktoré motory vydržia aj pol milióna kilometrov

4

Veľký hráč slovenského biznisu s drevom krachuje. Firma je už v konkurze

5

V Rusku sa začala predávať Škoda Octavia. Jej cena vás šokuje

PR články

Sprievodca obchodníka: Najvýznamnejšie indikátory sentimentu pre správne rozhodnutia

Henrieta Balázsová  | 22. októbra 2024

Článok vznikol v spolupráci s XTB. Obchodovanie na finančných trhoch nie je len o číslach a dátach, ale aj o pochopení nálady trhu, ktorá často rozhoduje o úspechu či neúspechu.

Ako sa správne rozhodovať pri obchodovaní.

Turbulentné časy na finančných trhoch: Kam smerujú S&P 500, ropa a Bitcoin?

Henrieta Balázsová  | 19. októbra 2024

Článok vznikol v spolupráci s XTB. Finančné trhy v posledných týždňoch zažívajú poriadnu jazdu.

Turbulentné časy na finančných trhoch

Trump vs. Harrisová: Komu dajú majitelia kryptomien radšej svoj hlas?

Henrieta Balázsová  | 16. októbra 2024

Prvýkrát v histórii sa postoj ku kryptomenám stáva dôležitým faktorom v nadchádzajúcich prezidentských voľbách v Spojených štátoch.

Trump vs. Harrisová