- Sociálna poisťovňa sa premenila za 3 dekády svojej existencie na modernú inštitúciu.
- V posledných rokoch priniesla digitálne služby, ktoré získali prestížne ocenenia.
- Slováci sa môžu tešiť na to, že Sociálna poisťovňa bude napredovať a prinesie klientom vyšší komfort.
Sociálna poisťovňa stojí na prahu významnej transformácie svojich služieb. Po 30 rokoch svojej existencie chystá revolučnú zmenu v prístupe ku svojim klientom. Slováci už viac nebudú musieť sami komplikovane zisťovať, na aké dávky majú nárok. Sociálna poisťovňa ich chce o tom sama automaticky informovať.
Sociálna poisťovňa prešla od papiera k digitálnym službám
Za tri dekády svojej existencie prešla Sociálna poisťovňa výraznou modernizáciou. Od svojho vzniku 1. januára 1995 sa z inštitúcie založenej na papierovej administratíve premenila na modernú digitálnu inštitúciu.
Generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Michal Tariška potvrdzuje, že cieľom je ďalšie zjednodušovanie procesov s dôrazom na elektronické služby.
Zlepšujeme sa. Pre vás, našich klientov, ktorých považujeme za svojich partnerov s právom na správne a včasné posúdenie nárokov na dávky a rovnako aj na získanie komplexných informácií o právach i povinnostiach vo vzťahu k sociálnemu poisteniu. Tieto procesy stále zjednodušujeme s dôrazom na poskytovanie moderných elektronických služieb.
Automatické priznávanie nárokov na dávky
Najvýznamnejšou zmenou, ktorú poisťovňa pripravuje, je komplexná zmena paradigmy v priznávaní dávok.
Meníme celú paradigmu tak, aby občan pri riešení svojej životnej situácie v budúcnosti nemusel sám zisťovať o akú dávku a akým spôsobom požiadať, ale presne naopak, Sociálna poisťovňa mu podá pomocnú ruku s potrebnými informáciami a automatickým posúdením nároku na dávku.
Tento prístup predstavuje významný odklon od doterajšieho systému, kde Slováci musia komplikovane zisťovať všetky dôležité informácie o jednotlivých dávkach. Čo ich stoji množstvo úsilia a času.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.