- Spoločnosť Directmarketing rozposiela pamätné mince.
- Na strane prijímateľa ale stojí zákon o ochrane spotrebiteľov.
- Podľa neho adresát nie je povinný uhradiť požadovanú cenu ani iné náklady.
V dnešnej dobe je mnoho pamätných vecí. Jedným z najväčších takýchto biznisov sú práve mince, ktoré ponúkajú rôzne spoločnosti. Tou najznámejšou je Directmarketing. Práve tu údajne dochádza k nie úplne čistým praktikám. O téme informoval denník SME.
To je prípad aj jedného občana, ktorému prišla do schránky pamätná minca s podobizňou politika Alexandra Dubčeka. Jej nominálna hodnota je 2 eurá, avšak treba za ňu zaplatiť 7,95 eura, a to do pätnástich dní.
Avšak, je tu možnosť neponechania si tejto mince s tým, že do 14 dní ju môžete poslať späť, ale už na vlastné náklady, pričom adresa sa nachádza v Banskej Bystrici. Takúto skúsenosť má mnoho Slovákov.
Tu to však ide ešte ďalej, pretože spoločnosť Directmarketing následne pošle ďalší list, v ktorom je napísané, že klient musí zaplatiť zmluvnú pokutu, dokonca je tu spomenuté aj vymáhanie pohľadávok formou exekúcie.
Toto sú prakticky tzv. „šmejdov”, ktorí sa zameriavajú najmä na seniorov.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.