- Spoločnosť Directmarketing rozposiela pamätné mince.
- Na strane prijímateľa ale stojí zákon o ochrane spotrebiteľov.
- Podľa neho adresát nie je povinný uhradiť požadovanú cenu ani iné náklady.
![BITmarkets](https://kryptomagazin.sk/jylulren/2024/07/bitmarkets-mobil.webp)
V dnešnej dobe je mnoho pamätných vecí. Jedným z najväčších takýchto biznisov sú práve mince, ktoré ponúkajú rôzne spoločnosti. Tou najznámejšou je Directmarketing. Práve tu údajne dochádza k nie úplne čistým praktikám. O téme informoval denník SME.
To je prípad aj jedného občana, ktorému prišla do schránky pamätná minca s podobizňou politika Alexandra Dubčeka. Jej nominálna hodnota je 2 eurá, avšak treba za ňu zaplatiť 7,95 eura, a to do pätnástich dní.
Avšak, je tu možnosť neponechania si tejto mince s tým, že do 14 dní ju môžete poslať späť, ale už na vlastné náklady, pričom adresa sa nachádza v Banskej Bystrici. Takúto skúsenosť má mnoho Slovákov.
Tu to však ide ešte ďalej, pretože spoločnosť Directmarketing následne pošle ďalší list, v ktorom je napísané, že klient musí zaplatiť zmluvnú pokutu, dokonca je tu spomenuté aj vymáhanie pohľadávok formou exekúcie.
Toto sú prakticky tzv. „šmejdov”, ktorí sa zameriavajú najmä na seniorov.
![](/wp-content/themes/blankslate/img/xtb.png?)
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.