Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde výraznou zmenou. Pozrite sa, čo vás čaká

  • Po dlhých 11 rokoch čaká značku výrazná zmena
  • V obchodoch už budete hľadať úplne iné fľaše
Biznis a podnikanie Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde zmenou
Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde zmenou. Zdroj: Shutterstock.com/Shark_749, PeopleImages.com - Yuri A
Wallstreetpepe PC banerKvakomat mobil

Minerálnu vodu, ktorá na Slovensku potvrdila vedúce postavenie, čaká obrovská zmena. Ako totiž informuje portál tvnoviny.sk, po 11 rokoch sa od základov zmení jej vizuál. Konkrétne ide o minerálnu vodu Magnesia.

Tá patrí pod spoločnosť Mattoni 1873. Podľa brand manažérky Magnesie Karolíny Šimonovej sa pri významnej zmene do centra pozornosti dostane lev. Práve ten sa s touto značkou spája už od jej počiatkov.

Daň zo sladených nápojov

Ministerstvo financií predstavilo návrh zákona, ktorý sa momentálne nachádza v medzirezortnom pripomienkovom konaní. Tento návrh počíta s opatrením zavádzajúcim daň na nealkoholické nápoje obsahujúce pridaný cukor alebo sladidlo od januára 2025. Navrhované opatrenie zahŕňa zdanenie aj ochutených nealkoholických nápojov, sirupov a práškových koncentrátov.

Podľa návrhu by klasické nealkoholické nápoje mali byť zdanené sadzbou 0,15 eura na liter, energetické nápoje 0,30 eura na liter, sirupy 1,05 eura na liter a práškové koncentráty 4,30 eura na kilogram.

Zmien bude niekoľko

Šimonová ozrejmila, že impulzom k celkovému redizajnu loga značky bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. „Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,” dodala.

V spoločnosti sú presvedčení, že práve moderný dizajn je to, čo potvrdzuje prémiovosť tejto značky. Samozrejmosťou je však aj minimalizmus, použitie metalických farieb a v neposlednom rade aj celkové prevedenie.

Brand manažérká dodáva, že výraznejšie odlišenie spotrebiteľa čaká aj v prípade stupňa perlivosti.

Magnesia preberá nový a moderný prístup v momente, keď potvrdzuje svoje vedúce postavenie na trhu. S ročnou produkciou desiatok miliónov fliaš pre slovenský trh a exportom do ďalších krajín, posilňuje svoju dominanciu.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Zmenou pred rokom prešiel aj iný gigant

Späť
Strana 1/2Ďalej
Catslap PC banertxb
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.