Lidl odpálil bombu. Zabezpečí mú výhodu pred príchodom Biedronky?

  • Lidl predstavil kampaň, v ktorej ruší DPH na 100 produktov.
  • Zákazníci môžu až do Veľkej noci nakupovať so zľavou 10 %.
  • Obchodné reťazce na Slovensku bojujú o zákazníkov už pred príchodom Biedronky.
Novinky Lidl zlacňuje až 100 potravinových produktov
Lidl zlacňuje až 100 potravinových produktov. Zdroj: shutterstock.com/fotokaleinar/Krzysztof Bubel
Ťažba kryptomien Ťažba kryptomien

Napriek tomu, že na Slovensku inflácia od svojich rekordných maxím výrazne poklesla, potraviny sú v obchodoch pre mnohých Slovákov stále príliš drahé. Lidl na Slovensku prišiel s bombovou akciou, ktorou zákazníkom vyrazil dych. Od 11. marca v supermarketoch nájdete až stovku rôznych produktov s parádnou zľavou.

Lidl „ruší DPH”

Lidl prišiel so zaujímavou akciou. Tá sa nesie v znení „Lidl ruší DPH až pri 100 základných potravinách”. Zákazníci môžu nakupovať množstvo potravín so zľavou vo výške 10 %, a to v období od 11. marca až do veľkonočných sviatkov.

Nižšie ceny sa týkajú tovarov, ktoré Slováci vkladajú do nákupných košíkov každý deň. Lidl zlacnil pečivo, zeleninu, ovocie, mäso aj mliečne výrobky.

Zita Szlavikovics, generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika, uviedla:

S bojom proti zdražovaniu to myslíme naozaj vážne. Teším sa z toho, že už niekoľko týždňov sú ceny v našich predajniach na úrovni z minulého roka. Teraz ideme ešte ďalej a zákazníkov odbremeníme od dane z pridanej hodnoty pri sto základných potravinách. Do tohto zníženia cien investujeme stovky tisíc eur, aby sme ochránili peňaženky našich zákazníkov a dopriali im ešte bohatšiu Veľkú noc.

Inflácia potravín Slovákov v poslednom roku poriadne potrápila. Lidl preto prišiel s veľmi ústretovým krokom, ktorým odbremení peňaženky zákazníkov v období veľkonočných sviatkov.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Obchodovanie je riskantné a môžete pri ňom stratiť časť alebo celý investovaný kapitál. Poskytnuté informácie slúžia len na informačné a vzdelávacie účely a nepredstavujú akýkoľvek typ finančného poradenstva a/alebo investičného odporúčania.

Obchodné reťazce bojujú o svoje miesto na trhu

Obchodné reťazce na Slovensku si chcú zachovať svojich stálych zákazníkov, keďže v tomto roku na trh vstúpi nový veľký hráč v podobe poľskej Biedronky. Keďže kúpna sila zostane rovnaká a na trhu pribudne nový predajca, ktorý zákazníkov láka na ultra nízke ceny potravín, domáce supermarkety bojujú o svoje miesto na trhu.

Pred príchodom Biedronky potravinové siete zvyšujú počet svojich predajní a otvárajú supermarkety aj v malých mestách či väčších obciach, aj keď doposiaľ o takéto lokality nemali záujem.

Aktuálna kampaň Lidlu, v ktorej hlása, že ruší DPH, taktiež prispeje k udržaniu stálych zákazníkov, keďže im v náročných časoch podáva pomocnú ruku.

Avšak, 10 % zľava na 100 produktov neznamená, že v tomto reťazci automaticky Slováci nakúpia najlacnejšie. V akciových letákoch supermarketov nájdeme častokrát zľavy aj vo výške 40-tich percent.

Či rozpúta poľská lienka na Slovensku cenovú vojnu medzi supermarketmi, to sa dozvieme už čoskoro. Svoje prvé predajne u nás Biedronka otvorí už v tomto roku. Isté je, že maloobchodný trh sa významne zmení. Domáce siete potravín sa na to pripravujú už teraz.

Prečítajte si aj: Slovenský supermarket potvrdil ohromné novinky. Slováci sa majú na čo tešiť

Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.