Podľa vyhlásenia Oleksii Vinogradova, zakladateľa a prezidenta CryptoAds, 15. mája začína predaj tokenu platformy CryptoAds – decentralizovanej reklamnej platformy postavenej na blockchaine Ethereum.
Olexi Vinogradov vyhlásil:
“Ponúkame transparentné a bezpečné riešenie pre zverejňovanie reklamy na decentralizovanej báze pre značky, digitálnych inzerentov, marketingové firmy a platformy na publikovanie obsahu a mediálnych výstupov.“
Reklamný trh
Podľa najnovšej správy spoločnosti Ericsson bude tento rok digitálna reklama predstavovať 44% (269,85 miliárd USD) z celkových výdavkov na reklamu na celom svete. Do roku 2020 sa toto číslo zvýši na 50% (335,48 miliárd USD). Nemusíme byť experti, aby sme zistili, že je to veľmi lukratívny trh.
Znižovanie nákladov a počtu sprostredkovateľov, ktorí si ukrajujú z tohoto koláča sú jednými z kľúčových problémov, ktoré môžu byť úspešne vyriešené pomocou blockchain technológie.
Nezastavíme sa len pri znižovaní nákladov hovorí Oleksii Vinogradov:
“Platforma [CryptoAdds] bude zaznamenávať do blckchainu históriu každého používateľa. Každý z našich klientov bude mať svoj vlastný rating. Či je to dobré, alebo zlé, bude závisieť od jednotlivca a jeho pôsobenia na platforme. V každom prípade sa v smart kontraktoch zaznamenajú podmienky hodnotenia, čo pomôže vyriešiť problém podvodov v online reklamách. Inzerent sa napríklad nebude môcť vyhnúť vyplatiť odmenu za poskytnuté služby a vlastník platformy nebude môcť vymazať ani zmeniť žiadnu históriu.”
Disclaimer: Tento článok nám bol do redakcie zaslaný a publikujeme ho v originálnom znení.
Funkcionalita
Podľa vyhlásenia CryptoAds je blockchain navrhnutý s ohľadom na vysoký výkon a na mikroplatby, tak aby boli motivovaní tak inzerenti, ako aj používatelia. Zameriava sa na:
- inzerentov (platba za reklamu),
- vydavateľov (akcepácia platby od inzerentov a odmeňovanie používateľov),
- to. aby užívatelia dostávali odmenu za reklamu,
- v rámci CFC nahradiť existujúce platobné prostriedky.
Viac sa môžte dozvedieť na stránkach CryptoAds
Rating
O ratingu ako kľúčovej funkcionalie Oleksii povedal:
“Klienti s najlepším ratingom budú môcť uzavrieť kontakty, ktoré im poskytnú vyššie platby. Ak uvidíme značný objem transakcií a prevodov a žiadne prípady podvodov, používateľ dostane automaticky privilegovanejšie postavenie. Čím vyšší je jeho rating, tým lepšie bude v budúcnosti ohodnotená reklama. To isté platí aj pre inzerentov. Ak ich história vyzerá podozrivo, používatelia s vysokým hodnotením ich budú môcť odfiltrovať zo svojich ponúk.”
Podľa vyhlásenia CryptoAdds, začne predpredaj tokenov 15. mája a bude trvať do 15. júna. ICO začne 16. júna a končí 15. júla.
Viac sa môžete dozvedieť na stránkach CryptoAds
Nepremeškajte naše ďalšie spravodajstvo a prihláste sa na odber noviniek (návod nájdete tu). Nezabudnite nás tiež sledovať na našom Facebooku, a najnovšie i na Instagrame a Twitteri.