- Biedronka zosmiešnila Lidl vo svojom reklamnom spote.
- Nepriamo konkurenta označila za somára.
Marketingová vojna medzi dvoma najväčšími maloobchodnými reťazcami v Poľsku pokračuje. Biedronka aj Lidl už niekoľkokrát ukázali, že sa v reklame neštítia ani tvrdých úderov pod pás. Tentokrát sieť zo skupiny Jeronimo Martins prirovnala Lidl k oslovi. O téme informoval portál Wiadomoscihandlowe.
Somár vo farbách Lidlu
Biedronka zverejnila reklamný spot, v ktorom nepriamo útočí na konkurenčný Lidl. V reklame vystupuje osol, ktorý má na hlave študentskú čapicu vo farbách nemeckého reťazca Lidl.
Spot informuje formou grafu o vývoji cien v maloobchode a poukazuje na zdražovanie v reťazci Lidl, kde ceny v júli stúpli takmer o 28 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.
Tento nárast bol spomedzi všetkých maloobchodných sieti najvyšší, u iných predajcov ceny rástli o 5 až 8 %. V Biedronke len o 2,73 %.
Reklama s oslom hovorí:
Škola je späť, takže je čas prehodnotiť ekonomiku. Istý diskontný reťazec trvá na tom, že je vraj lacnejší ako konkurencia. No v skutočnosti zvyšuje ceny produktov ďalší mesiac po sebe, v júli stúpli medziročne takmer o 28 %, o čom svedčí nezávislá správa ASM Sales Force Agency.
Áno, ide o veľmi veľký nárast cien a tento postoj si zaslúži somársku lavičku.
Biedronka je s Lidlom vo vojne
V minulosti už Biedronka niekoľkokrát zaútočila na Lidl kontroverznými reklamnými spotmi. V prvej verzií prirovnala Lidl ku krave, ktorá veľa bučí, ale dáva málo mlieka. Neskôr nasledovala reklama so psom, ktorý hlasno šteká, ale nehryzie.