Biedronka totálne zosmiešnila Lidl. V reklame ho prirovnala k oslovi

  • Biedronka zosmiešnila Lidl vo svojom reklamnom spote.
  • Nepriamo konkurenta označila za somára.
Novinky Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku
Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku. Zdroj: shutterstock.com/FotoDax/Ytje Veenstra
Kvakomat PC bannerBitmarkets

Marketingová vojna medzi dvoma najväčšími maloobchodnými reťazcami v Poľsku pokračuje. Biedronka aj Lidl už niekoľkokrát ukázali, že sa v reklame neštítia ani tvrdých úderov pod pás. Tentokrát sieť zo skupiny Jeronimo Martins prirovnala Lidl k oslovi. O téme informoval portál Wiadomoscihandlowe.

Somár vo farbách Lidlu

Biedronka zverejnila reklamný spot, v ktorom nepriamo útočí na konkurenčný Lidl. V reklame vystupuje osol, ktorý má na hlave študentskú čapicu vo farbách nemeckého reťazca Lidl.

Spot informuje formou grafu o vývoji cien v maloobchode a poukazuje na zdražovanie v reťazci Lidl, kde ceny v júli stúpli takmer o 28 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.

Tento nárast bol spomedzi všetkých maloobchodných sieti najvyšší, u iných predajcov ceny rástli o 5 až 8 %. V Biedronke len o 2,73 %.

Lidl vyobrazený ako somár

Lidl vyobrazený ako somár. Zdroj: wiadomoscihandlowe.pl

Reklama s oslom hovorí:

Škola je späť, takže je čas prehodnotiť ekonomiku. Istý diskontný reťazec trvá na tom, že je vraj lacnejší ako konkurencia. No v skutočnosti zvyšuje ceny produktov ďalší mesiac po sebe, v júli stúpli medziročne takmer o 28 %, o čom svedčí nezávislá správa ASM Sales Force Agency.

Áno, ide o veľmi veľký nárast cien a tento postoj si zaslúži somársku lavičku.

Biedronka je s Lidlom vo vojne

V minulosti už Biedronka niekoľkokrát zaútočila na Lidl kontroverznými reklamnými spotmi. V prvej verzií prirovnala Lidl ku krave, ktorá veľa bučí, ale dáva málo mlieka. Neskôr nasledovala reklama so psom, ktorý hlasno šteká, ale nehryzie.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Best Wallet PCFreedum fighter mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.