- Biedronka čoskoro otvorí prvé slovenské predajne.
- Zákazníkom sľubuje nízke ceny.
- Slováci by sa mali pripraviť na iné obchody, ako navštevujú teraz.
Slovákov čakajú v nových supermarketoch prekvapenia
Lidl, Kaufland či Tesco taktiež v posledných rokoch znížili počet zamestnancov, keď pokladníkov nahradili samoobslužné pokladne. Pri malých nákupoch to Slovákom nevadí, keďže sa dokážu sami rýchlo obslúžiť, no keď robíme väčší nákup, často sa stáva, že si k pokladni s personálom musíme vyčkať dlhší rad.
Biedronka ponúka nízke ceny najmä prostredníctvom akcií, ktoré sú zamerané na množstevné zľavy.
Napríklad pri nákupe piatich kusov masla získate jedno zadarmo. Ponuka je výhodná, no zákazníkov núti nakupovať väčšie množstvo tovaru, než skutočne potrebujú. Zároveň počas takejto akcie je cena jedného kusu masla vysoká.
Poľská lienka sa snaží zo všetkých síl presviedčať zákazníkov, že je najlacnejšia spomedzi všetkých reťazcov. V Poľsku sa často stáva, že vo svojej reklamnej kampani zosmiešňuje konkurenciu a dokonca aj uvádza porovnanie cenových ponúk s ostatnými reťazcami.
Slováci na takéto praktiky doteraz neboli zvyknutí. V supermarketoch na Slovensku zákazníci nenarážajú na haldy nevyloženého tovaru v uličkách, ani nemusia pátrať po predavačoch, ak potrebujú s nákupom pomôcť. Biedronka k nám tak môže priniesť nové nákupné zážitky, ktoré stoja za tým, prečo ponúka tovar za nižšie ceny.