Investičná spoločnosť Grayscale práve spustila novú reklamnú kampaň, ktorou sa snaží zvýšiť povedomie o kryptomenách. Naposledy si zaplatila reklamu v televízii cez leto a Bitcoin na to zareagoval rastom o cca 30% (i keď, pravdepodobne to nebol jediný dôvod rastu).
CEO Grayscalu Barry Silbert dnes na Twitteri oznámil, že na všetkých veľkých televíziách v USA dnes pobeží 30-sekundový reklamný spot namierený proti zlatu a pre Bitcoin. Grayscale v ňom oprášil starý reklamný slogan a hashtag #DropGold.
https://twitter.com/BarrySilbert/status/1333781962394394624
Ako sme dnes písali v článku, zlato je veľmi zlá dlhodobá investícia. Jeho hodnota horko ťažko stíha za infláciou spotrebného koša a v porovnaní s akciami či nehnuteľnosťami, kde ide drvivá väčšina vytlačených peňazí, je to bezcenný žltý kov. A než nám vynadáte, prečítajte si našu argumentáciu.
Reklamný slogan spoločnosti Grayscale teda rozhodne dáva zmysel. “V digitálnom veku by zlato nemalo ťažiť vaše portfólio.” Grayscale sa tak snaží investorom vnuknúť myšlienku, aby namiesto zlata kúpili Bitcoin. Po väčšinu rokov jeho dolárová cena rastie dokonca rýchlejšie, ako cena akcií či nehnuteľností. Aj preto ho ľudia označujú za digitálne zlato, s čím súhlasí aj šéf Fedu Jerome Powell.
Grayscale je v súčasnosti najväčšou známou veľrybou na trhu. Pre svojich klientov spravuje viac než pol milióna BTC:
Grayscale je teraz najväčší HODLer! Neuveríte, koľko Bitcoinov už spravuje