- Až 64 percent Slovákov nakupuje pred Vianocami v známych predajniach.
- Takmer 90 percent ľudí uprednostňuje pokojný nákup bez zhonu.
- Tempo SUPERMARKET spolupracuje s približne 1 300 lokálnymi dodávateľmi po Slovensku.
Predstava sviatočných nákupov sa na Slovensku mení. Mnohí z vás už nechcú prežiť Vianoce s pocitom, že najviac času strávite v rade pri pokladni.
Aktuálny prieskum siete predajní COOP Jednota v spolupráci s agentúrou NMS Market Research Slovakia ukazuje, že Slováci si ideálny vianočný nákup spájajú s pokojom, prehľadom a známym prostredím.
-
príjemná atmosféra bez zhonu,
-
prehľadné usporiadanie predajne,
-
personál, ktorý sa správa ochotne a ľudsky.
Až takmer 90 % opýtaných uprednostňuje predajňu, kde dokáže nakúpiť v pokoji, bez chaosu a pocitu, že musí stále niekomu uhnúť.
Tempo nákupu určujete vy, nie tlačenica
Formát Tempo SUPERMARKET zo siete COOP Jednota reaguje na tieto očakávania už dlhodobo. Na Slovensku funguje 110 týchto predajní a každá z nich chce pôsobiť skôr ako moderná tržnica než anonymný hypermarket.
„Chceme, aby sa zákazník v Tempe SUPERMARKET cítil uvoľnene a mal pocit, že prišiel do obchodu, ktorý pozná. Sortiment preto prispôsobujeme regiónu, v ktorom sa predajňa nachádza, a spoliehame sa na osobný kontakt personálu so zákazníkmi,” vysvetľuje Ján Bilinský, predseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko.
Cieľ je jednoduchý: zabezpečiť veľký rodinný nákup na jednom mieste, bez stresu a naháňania. Zákazník má odísť s košíkom plným čerstvých a lokálnych výrobkov a s pocitom, že všetko zvládol v pokoji.
Nechajte peniaze pracovať za vás.
Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.














