- Lidl štartuje novú vianočnú kampaň, ktorá dojíma aj inšpiruje.
- Zázračné okamihy nemusia prichádzať len raz do roka – môžeme ich tvoriť každý deň.
- Reťazec spája sviatočnú atmosféru s posolstvom láskavosti, udržateľnosti a pomoci druhým.
Lidl opäť prekvapuje. Tento rok spustil medzinárodnú vianočnú kampaň s názvom „Zázračné okamihy sa oplatia každý deň”, ktorá má jeden jasný cieľ – ukázať, že dobré skutky a láskavosť si zaslúžia miesto v našom živote každý deň, nielen počas sviatkov.
Kampaň, o ktorej píše Lidl Slovenská republika, odštartovala 2. novembra 2025 a beží vo viac než 30 krajinách sveta.
Lidl ukazuje, že Vianoce nemusia trvať len pár týždňov
Podľa generálneho riaditeľa Lidl Slovenská republika, Ivana Udiljaka, je cieľom kampane pripomenúť, že „každodennou prácou pomáhame robiť život našich zákazníkov o niečo lepší a hodnotnejší”.
Nová vianočná reklama preto nie je len o darčekoch či sviatočných nákupoch. Je to pozvánka k zamysleniu, ako môžeme šíriť radosť a spolupatričnosť aj mimo decembra.
Lidl v kampani stavia na svoje hodnoty – jednoduchosť, kvalitu a zodpovednosť voči ľuďom aj planéte.
Lidl stavia na vedomú výživu a pomoc ľuďom v núdzi
Jedným z hlavných pilierov vianočnej kampane je dôraz na vedomú výživu. Diskont dlhodobo upravuje svoj sortiment podľa princípov tzv. planetárnej diéty a chce do roku 2050 rozširovať ponuku potravín rastlinného pôvodu.
Aj počas Vianoc tak Lidl ukazuje, že sviatočné menu môže byť chutné, zdravé a zároveň ohľaduplné k životnému prostrediu.
Okrem toho reťazec pokračuje v tradičnom projekte „Podeľ sa a pomôž”, v rámci ktorého venuje 1 cent z každého predaného produktu Favorina ľuďom v núdzi.
Tento charitatívny rozmer kampane je podľa Lidla dôkazom, že „podeliť sa a pomôcť sa oplatí” – a to nielen počas sviatkov.
Nechajte peniaze pracovať za vás.
Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.
Fumbi spustilo súťaž o atraktívnu cenu 1 200 eur, vyplácané ako mesačný bonus 100 eur po 12 mesiacov. Zaregistrujte sa, urobte prvý vklad, zadajte kód KRYPTONAROK a zapojte sa.
Zázračné okamihy, ktoré trvajú celý rok
Nový televízny spot Lidla sprevádza silné posolstvo: čaro Vianoc spočíva v tom, že myslíme viac na druhých ako na seba. Kampaň ukazuje, že aj malé skutky – úsmev, pomoc, či spoločný čas – môžu byť zázrakom.
Lidl preto vyzýva, aby sme si túto „vianočnú optiku” ponechali aj po sviatkoch. Lebo práve vtedy sa z obyčajných dní stávajú zázračné okamihy.
Ako píše Lidl Slovensko: „Vianoce nám pripomínajú, že čas nie je komodita, ale dar.” A Lidl chce, aby sme tento dar zdieľali po celý rok.
Na našom YouTube kanáli práve vyšlo nové video. Ťažba kryptomien je nový digitálny trend, ktorý spája technológiu, decentralizáciu a možnosť budovať si online biznis. Pripravili sme pre vás zaujímavý rozhovor.















