- Biedronka čoskoro otvorí prvé slovenské predajne.
- Zákazníkom sľubuje nízke ceny.
- Slováci by sa mali pripraviť na iné obchody, ako navštevujú teraz.
Biedronka už chystá prvé slovenské predajne. Jej vstup na náš trh je veľkolepou maloobchodnou udalosťou. Nový silný hráč môže na Slovensku zamiešať karty v oblasti konkurencie medzi reťazcami. Čo však môžu Slováci očakávať od poľských supermarketov? Vďaka čomu ponúka lienka nízke ceny?
Biedronka hlása „naozaj nízke ceny”
Biedronka spustila svoju slovenskú webstránku, kde zdôrazňuje, že na Slovensko prinesie „naozaj nízke ceny”. Lienka tvrdí, že na pultoch jej supermarketov bude ponúkať kvalitné slovenské mäso aj čerstvé slovenské ovocie a zeleninu.
Ale ako dokáže poľský reťazec ponúkať slovenské produkty za nižšie ceny než konkurencia?
Odpoveď na túto otázku nám môže načrtnúť systém predaja v poľských predajniach. Keď sme sa vybrali k našim severným susedom a navštívili sme predajňu Biedronky, videli sme, že sieť supermarketov portugalskej skupiny Jerónimo Martins šetrí náklady.
V poľských predajniach Biedronky je jasne vidieť, že reťazec minimalizuje náklady na zamestnancov. V supermarketoch pracuje málo ľudí. Zákazníci to cítia nielen počas čakania v dlhých radoch k pokladni, ale aj počas nákupov.
Regály bývajú buď plné krabíc s nevyloženým tovarom, alebo práve naopak, prázdne, pretože pracovníci tovar nestihli doložiť po tom, čo sa vypredal.
Uličky sú často zabarikádované škatuľami tak, že blokujú zákazníkom priechod. Tovar v regáloch je rozhádzaný, neprávne označený a nie je vždy ľahké nájsť produkt, ktorý sme si chceli kúpiť.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.