Mobil reklama GuardiannnPC reklama Guardiannn

Slovenskú nábytkársku firmu nezložili ani problémy. Po tvrdom boji otvára prevádzku vo veľkom štýle

  • Spoločnosť PROXIMA Centauri s. r. o. funguje už niekoľko rokov.
  • Do slovenských domácností prináša kvalitný nábytok.
  • Aj napriek náročným začiatkom a ťažkostiam v rodine je v plnej sile a otvára prvý showroom.
Novinky Slovenskú nábytkársku firmu nezložili ani problémy
Slovenskú nábytkársku firmu nezložili ani problémy. Zdroj: Patrik Sýkora
BitmarketsBitmarkets

Nájsť kvalitný a cenovo výhodný nábytok nie je úplne jednoduchou úlohou. S prichádzajúcimi novými trendmi a nekonečným množstvom možností ide o skutočnú výzvu. Náročné to však majú aj samotné nábytkárske firmy, pre ktoré je zas výzvou zohnať kvalitných dodávateľov.

Svoje o tom vedia i Lenka a Patrik Sýkorovci. Tento mladý manželský pár začal pred niekoľkými rokmi so zariaďovaním svojho vlastného domu, hľadal však zaujímavé a netradičné kusy nábytku. Dostať sa k nim bolo pomerne náročné, a tak sa zrodil nápad založiť si vlastnú firmu.

Láska k nábytku a astronómii

Už od roku 2019 tak na Slovensku pôsobí spoločnosť PROXIMA Centauri s. r. o.Obaja sme našli spoločnú záľubu nielen v bytovom dizajne, ale aj v astronómii, hovorí Lenka Sýkorová pre Kryptomagazin.sk. Práve táto záľuba ovplyvnila názov firmy. Ten je totiž odvodený od hviezdy Proxima Centauri, ktorá je k našej slnečnej sústave najbližšie.

V blízkosti tejto hviezdy obieha planéta Proxima B, o ktorej sa polemizuje, že je možným novým domovom pre ľudstvo. Takto vznikol aj slogan spoločnosti PROXIMA Centauri s. r. o., ktorý znie:Proxima, váš nový domov.

Logo vytvoril Patrik Sýkora. Chcel, aby symbolizovalo pokoj a harmóniu, ktoré majú produkty tejto spoločnosti priniesť do slovenských domácností. Na logo teda umiestnil mandalu.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/3Ďalej
0 Dní
0 Hodin
0 Minút
0 Sekúnd
TAGY:
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.