- Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ.
- Reťazec sa rozhodol prezentovať tento nezvyčajný produkt.
- Ako na kampaň reagujú spotrebitelia?
Český obchodný reťazec Penny Market rozvíril stojaté vody maloobchodu netradičnou marketingovou kampaňou, v ktorej ponúka zákazníkom možnosť vyhrať plastickú operáciu pŕs. Táto nezvyčajná propagačná akcia, ktorá potrvá do polovice januára 2025, vyvoláva značné kontroverzie a rozdelila verejnosť na dva tábory. Poukázal na to portál tvnoviny.sk.
Za každý nákup v hodnote 100 českých korún získavajú zákazníci automaticky šancu na výhru, pričom hlavnou cenou sú práve silikónové implantáty. „Chceme ukázať, že v Penny sú tie najlepšie akcie. Také dobré, originálne a bláznivé, že sa o nich ľudia rozprávajú,” vysvetľuje Vít Vojtěch, ktorý zastáva pozíciu vedúceho strategického marketingu Penny Market.
Marketingová stratégia reťazca zámerne pracuje s kontroverzným prvkom, aby vyvolala širokú spoločenskú diskusiu. „Silikónové prsia už dávno nie sú tabu témou v našej spoločnosti. Napriek tomu stále existuje množstvo ľudí, ktorí cítia potrebu o tom diskutovať,” objasňuje Vojtěch filozofiu kampane.
Reťazec sa rozhodol prezentovať tento nezvyčajný „produkt” rovnakým spôsobom ako bežný tovar v akcii – vrátane preškrtnutej ceny a rôznych dostupných veľkostí. „Samozrejme, že takýto produkt do bežného sortimentu Penny nepatrí, čo každý rozumný človek chápe,” dodáva predstaviteľ spoločnosti.
Táto kampaň je odvážnym krokom, ktorý môže priniesť značke významný mediálny ohlas, ale súčasne upozorňujú na riziká spojené s možnou negatívnou reakciou časti verejnosti. Poukazujú na to, že spájanie bežného nakupovania potravín s estetickou chirurgiou môže byť vnímané ako kontroverzné.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.