- Veľká sieť čerpacích staníc po dlhých dekádach končí.
- Nahradí ju gigant, ktorý má s jej benzínkami veľké plány.
Po 55 rokoch existencie končí na Slovensku známa sieť čerpacích staníc Benzinol. Tieto čerpačky pôsobili na našom trhu už od roku 1969. Prevzala ich spoločnosť OMV Slovensko, ktorá sa rozhodla pre modernizáciu a rebranding všetkých prevádzok. OMV plánuje rozšíriť svoje služby a posilniť svoju pozíciu na trhu.
Benzinol končí, prevzal ho gigant OMV
Benzinol, ikona slovenského cestovania, začal svoju činnosť v roku 1969. Sieť mala 27 staníc rozmiestnených hlavne na západnom a severnom Slovensku. Benzinol bol dlhé roky symbolom spoľahlivého tankovania a miestom, kde si mohli vodiči počas svojich ciest oddýchnuť.
Spoločnosť OMV Slovensko prevzala 21 čerpacích staníc Benzinolu s opciou na ďalších šesť. Tento krok je súčasťou stratégie OMV na rozšírenie siete a zlepšenie dostupnosti kvalitných služieb, ako informuje na svojej webovej stránke OMV.
Miriam Fellingerová, retail manažérka OMV Slovensko, vyjadrila radosť z novej akvizície a zdôraznila záväzok spoločnosti poskytovať kvalitné služby zákazníkom.
Využili sme príležitosť a prijali ponuku Benzinolu. Vďaka tejto akvizícii sa zvýši dostupnosť kvalitných služieb poskytovaných v sieti čerpacích staníc OMV. Tešíme sa, že na našich nových prevádzkach privítame nových zákazníkov a poskytneme im všetko, čo na cestách potrebujú.
OMV Slovensko v súčasnosti prevádzkuje 105 čerpacích staníc a stále rozširuje svoju sieť. Prebratím staníc Benzinolu potvrdí svoju pozíciu druhého najväčšieho hráča na slovenskom trhu. Prvá stanica Benzinolu, ktorá prešla pod OMV, sa nachádza na Jakubskej ceste v Banskej Bystrici.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Modernizácia a nové služby
OMV plánuje v najbližšom období modernizovať prebraté stanice a zmeniť ich na svoje štandardy. Okrem tankovania sa zákazníci môžu tešiť na širšiu ponuku služieb, vrátane konceptu VIVA BILLA. Tento koncept umožní nákup potravín priamo na čerpacích staniciach, čo ocenia najmä zákazníci, ktorí preferujú rýchly a pohodlný nákup.