Na startup projekty, ktoré chcú zahájiť predaj svojich tokenov, bude mať rozhodnutie Facebooku veľký dopad. Facebook totiž na svojich stránkach zakázal reklamy spojené s propagáciou kryptomien. V našom článku sa dozviete pravdepodobné dôsledky spojené s týmto zákazom.
ICO musí nájsť nové spôsoby, ako ľudí zaujať
Vytvorenie komunity pre ICO sa týmto zákazom len sťažilo. Pútavá reklama na najpoužívanejšej sociálnej sieti od vás žiadala zadať vašu emailovú adresu, a tak ste pomáhali ICO budovať komunitu. Ako budú lákať ľudí teraz?
Viac reklám na ostatných sociálnych sieťach
Asi najlogickejšia možnosť pre krypto projekty je propagácia použitím iných sociálnych médií. Po zákaze na Facebooku bude záležať na vhodne umiestnenej propagácii a komunikácii – a to napríklad cez Reddit.
Je potrebné udržiavať dobré vzťahy
Ohľadom PR (public relations): najdôležitejšie v danej situácií bude udržanie dobrých vzťahov medzi firmou a spoločnosťou. Bez pomoci Facebooku, to bude oveľa zložitejšie. Podnikatelia však nemajú inú možnosť. Buď môžu nájsť nové spôsoby, ako mať dobré vzťahy s médiami alebo sa pokúsiť vyhľadať ochotné agentúry, kde majú možnosť svoj projekt bližšie predstaviť.
Zdravšie prostredie pre ICO
Všetci poznáme ten prípad, kedy aj zdanlivo neúspešný a nerealizovateľný projekt v ICO vybral veľké finančné prostriedky. Áno, k tomu z veľkej časti pomohli aj reklamy na Facebooku. Po ich zákaze by mal rozruch ohľadom ICO aspoň čiastočne ustúpiť.
Celkový zákaz kryptoreklám je zo strany Facebooku veľmi radikálne riešenie. Práve preto, táto sociálna sieť už zvažuje jeho zmiernenie.
Pokiaľ chcete dostávať upozornenia na naše články, použite zvonček, ktorý nájdete v ľavom dolnom rohu obrazovky. Taktiež nás môžete sledovať na facebooku– na sociálnej sieti, kde nenájdete krytoreklamy!