- Veľká banka má problémy so spracovaním platieb.
- Jej klienti zrazu prišli o stovky až tisíce eur.
- Chýbajúce peniaze niektorých dostali do nepovoleného mínusu.
ČSOB banka vo svojom oficiálnom vyhlásení tvrdí, že chybu zapríčinila tretia strana a nie ona sama, napriek tomu sa za nepríjemnú situáciu ospravedlňuje.
Aktuálne nie je jasné, prečo klienti ČSOB banky nevedeli o tom, že platby z uplynulých mesiacov z ich účtov neodišli, a prečo im banka umožnila ďalej disponovať s prostriedkami, ktoré mali byť rezervované na platbu za nákup.
Peniaze pred časom mizli aj klientom Fio banky
Podobnú nepríjemnú situáciu zažili v tomto roku aj klienti Fio banky, s tým rozdielom, že ich platby z účtov odchádzali hneď dvakrát. K omylu vtedy došlo pri zúčtovaní platieb, ktoré realizovali držitelia kariet Visa.
Fio banka klientom z účtov odrátala duplicitné sumy. Kým problém vyriešila, Slováci nemohli svoje peniaze používať niekoľko dní. Po tom, čo došlo k náprave, banka peniaze všetkým klientom vrátila.