Pred troma rokmi som sa ako ročníkový projekt z informatiky rozhodol naprogramovať hru, ktorá by bola silne inšpirovaná legendárnym Mariom. Maria som hral ešte kedysi dávno na Sege a odvtedy mi tento taliansky záchranca princezien prirástol k srdcu. Naprogramovať Mária v podstate z ničoho bol pre prváka poriadny challenge, no nakoniec som to viac menej zvládol a výsledok hovorí sám za seba.
Hra nie je na 100% dotiahnutá, rozhodne je čo zlepšovať napríklad pri vykresľovaní, znižovaní nárokov na hardvér a bolo by tiež vhodné zapojiť do hry grafickú kartu. Všetko sa vykresľuje pomocou CPU.
Ten kto ovláda C# určite dosvedčí, že použitie objektu Graphics nie je najlepší nápad, hlavne čo sa výkonu týka. No v tej dobe som ešte nevedel pracovať s polygónmi, shadermi, textúrami a ďalšími zázrakmi informatiky.
Výzva – Pokúste sa vyhrať môjho Maria
Prečo o tom píšem? Dnes som úplnou náhodou na môjho Maria a trvalo mi cca 25 minút, než som to celé prešiel. Smutným faktom je, že nikomu okrem mňa sa dosial nepošťastilo dôjsť až do cieľa, i keď ľudia sa snažili. A nebolo ich málo.
Nie že by bo môj Mario príliš náročný, skôr si myslím, že chýbala trpezlivosť. Predsa len, musíte prejsť cez 13 levelov a troch drakov – každý je ťažší než ten predchádzajúci.
Tak, veľa šťastia a zábavy, verím, že sa vám hra bude páčiť.
Ak sa vám podarí vyhrať alebo nahrať slušné skóre, pošlite mi screen na facebook alebo na e-mail ([email protected]) a zaradím vás na leaderboard.
Kliknite na tlačidlo a začnite sťahovať
Leaderboard
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
- xxx
Tipy
- Hra obsahuje množstvo skrytých životov, hubiek a mincí. Ukryté sú vo vzduchu, v tehlách a na miestach, kde sa dá ťažko dostať
- Skúšajte rúry, niektoré sú otvorené a vedú do bonusových levelov
- Drak sa nedá zabiť stačí pred ním utiecť
- Pozor na čas! Hlavne v posledných leveloch
- Strieľa sa pomocou X – musíte na to mať bieleho Maria
- Ak sa chcete dostať na leaderboard, robte si priebežne screeny – ak prehráte, skóre už neuvidíte