- V Nay budú mať zákazníci všetko, na čo boli zvyknutí v Datarte.
- Spojenie sietí Datart a Nay na Slovensku sa avizovalo už na začiatku júla tohto roka.
Na slovenskom trhu táto spoločnosť pôsobila dlhých 25 rokov a za ten čas si medzi zákazníkmi vybudovala skvelé meno. Od 1. septembra však všetky svoje prevádzky zatvorila. Reč je o firme Datart.
Od začiatku septembra sa všetky predajne spoločnosti Datart premenili na Nay. Podľa portálu TECHBYTE.sk ide o strategické rozhodnutie spoločnosti, ktoré je vlastníkom oboch značiek. Zmena sa však netýka len slovenského trhu, ale aj toho českého.
Rebranding predajní Datart na značku Nay nie je jedinou zásadnou zmenou v rámci tejto reorganizácie. Zmena sa dotkne aj susedného Česka, kde zákazníci už viac nenakúpia v predajni Electro World. Aj tie totiž spadajú pod spoločnosť Nay a po novom budú v šate predajní Datartu.
Ide o krok, ktorý by mal nielen zefektívniť, ale aj zjednodušiť riadenie obchodných aktivít v oboch krajinách. Viesť by to malo k lepšej synergii medzi slovenským a českým trhom.
Spojenie sietí Datart a Nay na Slovensku sa avizovalo už na začiatku júla tohto roka, keď dal tejto aktivite zelenú slovenský protimonopolný úrad. Zákazníkov to však nijako neovplyvní, pretože aj po zmene na nich bude čakať taká kvalita služieb a produktov, na akú boli zvyknutí.
Dvadsať slovenských predajní Datart tak od 1. septembra nesie logo Nay. Ide o predajne nachádzajúce sa v Bratislave, Trnave, Košiciach a ďalších mestách. Výhodou však je, že zákazníci kvôli elektronike nebudú musieť ísť do iných lokalít. Nakupovať budú môcť tam, kde na to boli zvyknutí, no pod inou značkou.
Plynulosť sa týka aj aktuálnych nákupov a reklamácií. V predajniach Nay sa totiž budú riešiť i reklamácie tovaru z Datartu.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.