- Slovenskí zákazníci sa sťažujú na myši v supermarketoch.
- Objavili sa aj fotografie, ktoré to dokazujú.
- Reťazce ubezpečujú Slovákov, že kvalita a bezpečnosť potravín je u nich na prvom mieste.
V našom nedávnom článku sme vás informovali o supermarkete hrôzy v Stupave. Zákazníci sa tam dlhodobo sťažujú na chýbajúci tovar, špinu a zlú kvalitu potravín. V stupavskej prevádzke reťazca Billa zákazníčka údajne taktiež spozorovala myš, čo uviedla vo svojej kritickej recenzií v Googli.
Natália sa sťažovala:
Katastrofálna predajňa, špina, neporiadok, hnilé ovocie a o pokazenom mäse, ktoré predávajú úplne bežne ani nehovorím. Okrem toho všetkého som mala tú česť stretnúť aj myš priamo v predajni, ktorá mala namierené od pečiva ku chladničkám so syrmi… Nabudúce sa určite radšej preveziem do Záhorskej, ako ísť nakupovať znovu sem.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Billa chce situáciu v stupavskej predajni zmeniť
Hovorca Billy Marek Kravjar pre Krytomagazín potvrdil, že o problémoch supermarketu v Stupave reťazec vie a prijal opatrenia na zlepšenie situácie.
Kvalita v BILLA je pre nás prioritným záujmom. V prípade, že zákazníci nie sú spokojní, deklarujeme garanciu kvality a teda vrátime im peniaze. V prevádzke v Stupave evidujeme operatívne problémy a prijali sme viaceré zásadné opatrenia. Dúfame, že zlepšenie servisu a ponúkaných služieb zákazníci postrehnú už v najbližšej dobe.