Myši majú v slovenských supermarketoch „bál”. Spozorované boli až v dvoch veľkých reťazcoch

  • Slovenskí zákazníci sa sťažujú na myši v supermarketoch.
  • Objavili sa aj fotografie, ktoré to dokazujú.
  • Reťazce ubezpečujú Slovákov, že kvalita a bezpečnosť potravín je u nich na prvom mieste.
Novinky Zákazníci videli myši v slovenských supermarketoch
Zákazníci videli myši v slovenských supermarketoch. Zdroj: shutterstock.com/woodHunt/Wirestock Creators
Wallstreetpepe PC banerWallstreetpepe ICO mobil baner

V našom nedávnom článku sme vás informovali o supermarkete hrôzy v Stupave. Zákazníci sa tam dlhodobo sťažujú na chýbajúci tovar, špinu a zlú kvalitu potravín. V stupavskej prevádzke reťazca Billa zákazníčka údajne taktiež spozorovala myš, čo uviedla vo svojej kritickej recenzií v Googli.

Natália sa sťažovala:

Katastrofálna predajňa, špina, neporiadok, hnilé ovocie a o pokazenom mäse, ktoré predávajú úplne bežne ani nehovorím. Okrem toho všetkého som mala tú česť stretnúť aj myš priamo v predajni, ktorá mala namierené od pečiva ku chladničkám so syrmi… Nabudúce sa určite radšej preveziem do Záhorskej, ako ísť nakupovať znovu sem.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Billa chce situáciu v stupavskej predajni zmeniť

Hovorca Billy Marek Kravjar pre Krytomagazín potvrdil, že o problémoch supermarketu v Stupave reťazec vie a prijal opatrenia na zlepšenie situácie.

Kvalita v BILLA je pre nás prioritným záujmom. V prípade, že zákazníci nie sú spokojní, deklarujeme garanciu kvality a teda vrátime im peniaze. V prevádzke v Stupave evidujeme operatívne problémy a prijali sme viaceré zásadné opatrenia. Dúfame, že zlepšenie servisu a ponúkaných služieb zákazníci postrehnú už v najbližšej dobe.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.