Myši majú v slovenských supermarketoch „bál”. Spozorované boli až v dvoch veľkých reťazcoch

  • Slovenskí zákazníci sa sťažujú na myši v supermarketoch.
  • Objavili sa aj fotografie, ktoré to dokazujú.
  • Reťazce ubezpečujú Slovákov, že kvalita a bezpečnosť potravín je u nich na prvom mieste.
Novinky Zákazníci videli myši v slovenských supermarketoch
Zákazníci videli myši v slovenských supermarketoch. Zdroj: shutterstock.com/woodHunt/Wirestock Creators
BitmarketsAnycoin mobil banner

Slováci si obľúbili nakupovanie vo veľkých supermarketoch. Nákupy pod jednou strechou prinášajú zákazníkom komfort a tak už takmer úplne nahradili návštevy malých obchodov. Zákazníci ale zažili šok, keď vo svojich obľúbených supermarketoch zbadali myši. Reťazce však tvrdia, že kvalita a bezpečnosť tovaru je pre nich hlavnou prioritou.

Myš v Kauflande

Supermarket obchodného reťazca Kaufland v Rimavskej Sobote nepríjemne prekvapil zákazníkov, keď tam medzi regálmi s potravinami pobehovala myš. Šokovaný zákazník situáciu dokonca zdokumentoval a zverejnil na sociálnej sieti, ako informuje portál Rimava.

Zákazník odfotil myš v Kauflande

Zákazník odfotil myš v Kauflande. Zdroj: rimava.sk

Kaufland na škandál reagoval tvrdením, že v supermarketoch robia všetko preto, aby nedostatky čo najskôr odstránili.

Hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová pre portál Rimava povedala:

Pre spoločnosť Kaufland Slovenská republika je bezpečnosť a kvalita predávaného tovaru absolútnou prioritou, aj z tohto dôvodu máme prijaté postupy a opatrenia v súlade s platnou slovenskou legislatívou pre oblasti predaja, bezpečnosti či skladovania potravín.

Na problémy v predajni v Rimavskej Sobote upozornil jeden z nespokojných zákazníkov už pred pár mesiacmi. Vo svojej recenzií na Google uviedol:

Odpadky, bezdomovci, zvratky a iné nechutnosti na zemi už pri vstupe do predajne preveria aj tie najsilnejšie žalúdky. No tým to ale zďaleka nekončí, nákupné vozíky, či už tie príručné alebo veľké, sú tak znečistené, že samotný vozík si vysteliem kartónom, škatuľou a až tak si doň vkladám nákupy. Kompetentní problém nevidia a tým pádom ani neriešila.

Kaufland na ostrú kritiku okamžite reagoval a prisľúbil nápravu.

Na spokojnosti našich zákazníkov nám úprimne záleží a chceme sa naďalej zlepšovať. Vašim podnetom sa budeme ochotne zaoberať.

Na hlodavce sa sťažovali aj zákazníci iného veľkého reťazca

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.