Predbežné schválenie už nie je potrebné
Doteraz mohli kryptoprojekty propagovať len predschválené spoločnosti, čo bol len zlomok zo všetkých klientov, ktorí by radi zaplatili za reklamu na Facebooku. Firmy, ktoré podávali nové žiadosti o schválenie, väčšinou neuspeli.
Došlo k obrovskej zmene
Široká škála reklám, súvisiacich s kryptografiou nemusí byť teraz vopred schválená. Zdá sa, že teraz dohliada iba na ICO projekty, ktorých reklamy stále pozastavujú. Povolia ich iba vtedy, ak nemajú pochybnosti.
“Aj keď NAĎALEJ BUDE POTREBNÉ, ABY POUŽÍVATELIA zadával POŽIADAVKy NA zobrazovanie reklám, SPOJENÝCH S kryptomenami. zredukujeme TENTO PROCES TAK, ABY UŽ NEBOL POTREBný predbežný SÚHLAS.”
Záver
K dnešnému dňu to teda vyzerá tak, že väčšina kryptoprojektov by mala byť schopná spustiť svoje marketingové kampane. Výnimky sa určite nájdu, ale je to zásadná udalosť, na ktorú väčšina agentúr a marketingových tímov čakala.
Čo čítať ďalej?
Zdroj: u.today.
Preložené z českého originálu, ktorý pre vás pripravil Dariusz Matuszyński.
Nepremeškajte naše ďalšie spravodajstvo a prihláste sa na odber noviniek (návod nájdete tu). Nezabudnite nás tiež sledovať na našom Facebooku a najnovšie aj na Instagrame a Twitteri.