- Reťazec už v súčasnosti testuje rôzne cenovo výhodné ponuky prostredníctvom svojej mobilnej aplikácie.
- Generálny riaditeľ Chris Kempczinski zdôrazňuje, že kľúčom k úspechu bude silná hodnotová platforma.
- Do špeciálnej ponuky by mali byť zaradené viaceré obľúbené položky.
McDonald’s pripravuje významné zmeny vo svojej cenovej stratégii. Od roku 2025 plánuje zaviesť novú ponuku, v rámci ktorej si zákazníci budú môcť za príplatok jeden dolár vybrať ďalší produkt z vybraného menu. Táto iniciatíva má vyjsť v ústrety zákazníkom, ktorí sú citlivejší na ceny. Informuje o tom magazín TREND.
„Zákazníci od nás očakávajú dostupné ceny, a preto pracujeme na ďalších možnostiach, ktoré im pomôžu ušetriť,” uviedla spoločnosť vo svojom oficiálnom vyhlásení. Do špeciálnej ponuky by mali byť zaradené obľúbené položky ako dvojitý cheeseburger, McChicken, šesť kusov kuracích nugetiek, malé hranolčeky či vybrané raňajkové menu.
Reťazec už v súčasnosti testuje rôzne cenovo výhodné ponuky prostredníctvom svojej mobilnej aplikácie. Príkladom je aktuálna propagačná akcia, kde zákazníci môžu získať desať kusov kuracích nugetiek za jeden dolár. Tieto kroky sú súčasťou širšej stratégie spoločnosti, ktorá sa zameriava na cenovú dostupnosť a hodnotu pre zákazníka.
Generálny riaditeľ Chris Kempczinski zdôrazňuje, že kľúčom k úspechu bude silná hodnotová platforma. „Sústreďujeme sa na posilnenie a úpravu existujúcich programov. Chceme vytvoriť pevný základ pre ďalšie inovácie, ktoré doplníme zaujímavými novinkami v ponuke a kvalitným marketingom,” vysvetľuje šéf spoločnosti.
Napriek tomu, že v treťom štvrťroku 2023 McDonald’s zaznamenal rast zisku a tržieb nad očakávania analytikov, globálne tržby v porovnateľných prevádzkach klesli o 1,5 percenta.
Situáciu navyše skomplikovala jesenná epidémia E. coli spojená s cibuľou, ktorá v októbri znížila návštevnosť reštaurácií a negatívne ovplyvnila výsledky štvrtého štvrťroka.
Hoci majitelia franšíz ešte definitívne neschválili ponuku na rok 2025, podľa zdrojov blízkych vedeniu má iniciatíva vysokú šancu na realizáciu. Analytici považujú kroky smerujúce k zlacňovaniu menu za nevyhnutné pre udržanie konkurencieschopnosti reťazca v súčasnom ekonomickom prostredí.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.