- ČSOB pripravuje odstávku elektronického bankovníctva.
- Služby Moja ČSOB a SmartBanking nebudú dostupné vo štvrtok 14. novembra od 22:00 do polnoci.
- Banka modernizuje svoje systémy pre lepšie služby klientom.
Československá obchodná banka (ČSOB) oznámila plánovanú odstávku svojich elektronických služieb, ktorá sa uskutoční vo štvrtok 14. novembra 2024. Odstávka sa dotkne všetkých užívateľov služieb Moja ČSOB a ČSOB SmartBanking v čase od 22:00 do 00:30 nasledujúceho dňa.
Rozsah odstávky a jej dôvody
Podľa vyjadrenia banky je odstávka nevyhnutným krokom v rámci procesu skvalitňovania služieb pre klientov.
- Internetové bankovníctvo Moja ČSOB.
- Mobilná aplikácia ČSOB SmartBanking.
- Platobné operácie cez elektronické kanály.
Banka odporúča svojim klientom, aby si vopred naplánovali všetky potrebné bankové operácie a transakcie. Dôležité platby preto zrealizujte pred začiatkom odstávky alebo odložené na čas po jej skončení. Výbery z bankomatov a platby platobnými kartami by nemali byť obmedzené.
Modernizácia systémov
Táto plánovaná odstávka je súčasťou širšieho plánu modernizácie bankových systémov ČSOB. Banka sa snaží držať krok s najnovšími technologickými trendmi a zabezpečiť svojim klientom čo najkvalitnejšie a najbezpečnejšie služby elektronického bankovníctva.
Pravidelná údržba a modernizácia systémov je nevyhnutná pre zachovanie vysokej úrovne bezpečnosti a spoľahlivosti služieb. Banka sa za prípadné komplikácie svojim klientom ospravedlňuje a ubezpečuje ich, že odstávka prispeje k celkovému zlepšeniu kvality poskytovaných služieb.
V sobotu, 16. novembra, čaká odstávka aj Slovenskú sporiteľňu. Viac si môžete prečítať tu: