- Zákazníci sú pobúrení dĺžkou pokladničných dokladov v Biedronke.
- Reťazec do nich pridáva množstvo propagačných materiálov.
Biedronka opäť púta pozornosť. Tentokrát zákazníkov pobúrila tým, že pri nákupe dostávajú pokladničné doklady, ktoré sú dlhé takmer dva metre. Supermarket využíva „bločky” na reklamu. Zákazníci, ktorí v reťazci nakupujú, sú zhrození tým, aké holdy papiera si odnášajú pri nákupe obyčajnej fľaše vody. O téme informoval poľský portál Finanse.
Biedronka tlačí dvojmetrové účtenky
Biedronka využíva pokladničné doklady na marketingové účely. Už v minulosti vyvolala škandál tým, že jej poľské „paragony” hlásali, že je lacnejšia než Lidl.
Tentokrát reťazec účtenky využil na masívnu reklamnú kampaň. Obsahujú propagačné materiály, vrátane zľavových kupónov na ďalší nákup.
Biedronka síce tvrdila, že jej elektronické pokladničné doklady ušetria množstvo papiera a tak prispeje k ochrane klímy, no kroky, ktoré reťazec podnikol, svedčia o pravom opaku.
Zákazníci, ktorí v posledných dňoch nakupovali v poľskej Biedronke, sa na sociálnych sieťach sťažujú na extrémne dlhé pokladničné doklady. Ako informoval portál Finanse, ak si v Biedrionke kúpite len dve fľaše vody, pri pokladni dostanete doklad, ktorý má dĺžku približne jeden meter.
Biedronka pred časom oznámila, že zavedením elektronických účteniek plánuje prispieť k ochrane životného prostredia. Avšak, súčasná prax tlačenia extrémne dlhých papierových pokladničných dokladov vyvoláva pochybnosti o skutočnej efektívnosti týchto opatrení.
Podľa tvrdení Biedronky sú tieto dlhé pokladničné doklady výsledkom jej snahy poskytovať zákazníkom viac informácií o aktuálnych ponukách a zľavách.