- Spoločnosť Orange zdôrazňuje, že ide o nevyhnutné technické práce.
- Najdlhšia odstávka je naplánovaná na utorok 28. januára.
- Pozrite sa, či sa odstávka služieb netýka aj vášho mesta.
Telekomunikačný operátor Orange Slovensko informuje svojich zákazníkov o rozsiahlych plánovaných odstávkach služieb, ktoré v najbližších dňoch zasiahnu viaceré slovenské mestá a obce. Odstávky súvisia s technickými prácami, ktoré bude realizovať spoločnosť Slovak Telekom.
Najvýraznejšie obmedzenia čakajú obyvateľov Košíc, kde budú služby nedostupné počas dvoch po sebe nasledujúcich dní. „Práce sa dotknú najmä centrálnej mestskej zóny vrátane frekventovaných lokalít ako Hlavná ulica či Dominikánske námestie,” uviedol hovorca spoločnosti Orange Slovensko.
Prvá vlna odstávok zasiahne už v pondelok 27. januára 2025 mesto Pezinok, kde obyvatelia zostanú bez služieb v čase od 7:00 do 15:00. Výpadok sa dotkne desiatich ulíc vrátane centra mesta a Radničného námestia.
Najdlhšia odstávka je naplánovaná na utorok 28. januára, keď obyvatelia Dolnej Lehoty a Fiľakova budú musieť vydržať bez internetového pripojenia a televíznych služieb až 9 hodín, konkrétne od 7:30 do 16:30.
Metropola východu Košice bude čeliť najrozsiahlejším obmedzeniam v dňoch 29. a 30. januára. Počas stredy budú práce prebiehať na šestnástich uliciach v centre mesta, pričom vo štvrtok sa technici presunú na ďalších deväť ulíc.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Posledný januárový štvrtok prinesie obmedzenia aj pre obce Plášťovce a Štiavnik, kde výpadok potrvá od 7:30 do 16:30.
Spoločnosť Orange zdôrazňuje, že ide o nevyhnutné technické práce, ktoré v konečnom dôsledku prispejú k zlepšeniu kvality poskytovaných služieb. „Po ukončení prác odporúčame zákazníkom reštartovať svoje zariadenia, ak by služby nefungovali okamžite,” dodáva operátor.
Pre prípad komplikácií spoločnosť posilnila svoje zákaznícke centrum, ktoré je pripravené riešiť prípadné problémy. „Zákazníkom sa za dočasné obmedzenia ospravedlňujeme, no tieto práce sú nevyhnutné pre zabezpečenie spoľahlivej prevádzky našich služieb v budúcnosti,” uzatvára Orange.
Operátor zároveň upozorňuje, že v prípade nepriaznivého počasia alebo iných nepredvídateľných okolností sa môžu termíny prác mierne posunúť, o čom budú zákazníkov včas informovať prostredníctvom svojich komunikačných kanálov.