- METRO sťahuje kilogramové balenia rasce ARO pre nadlimitné pesticídy.
- Problémová šarža má dátum spotreby do piateho marca 2026.
- Zákazníci môžu vrátiť produkt do marca 2025 s plnou náhradou.
Spoločnosť METRO Cash & Carry SR pristúpila k preventívnemu stiahnutiu obľúbenej celej rasce značky ARO z predaja. Dôvodom je zistenie nadlimitného obsahu pesticídov v konkrétnej šarži produktu. Ide o kilogramové balenia s dátumom minimálnej trvanlivosti do 5. marca 2026.
„Stiahnutie sa týka výrobku ARO RASCA CELÁ 1 kg so šaržou L23 23 062,” informovala Ing. Petra Bártová, vedúca oddelenia kvality spoločnosti METRO. Zákazníci si mohli problematický produkt zakúpiť v období od 17. marca 2023 do 20. februára 2025.
Spoločnosť METRO vyzýva všetkých zákazníkov, ktorí majú tento produkt doma, aby ho nekonzumovali. „Výrobky je možné vrátiť v ktoromkoľvek veľkoobchodnom stredisku METRO Cash & Carry SR, a to až do 31. marca 2025,” vysvetľuje Bártová. Pri vrátení dostanú zákazníci späť plnú sumu na základe predloženia predajného dokladu.
Pre prípad, že zákazník nemá k dispozícii pôvodný nákupný doklad, METRO pripravilo alternatívne riešenie. „Zákazníci môžu požiadať obsluhu zákazníckej recepcie o výnimočné vystavenie duplikátu dokladu, čím sa proces vrátenia urýchli,” dodáva vedúca oddelenia kvality.
METRO zároveň vyzýva svojich obchodných partnerov, aby o situácii informovali svojich koncových zákazníkov. „Žiadame všetkých našich partnerov, aby zabezpečili stiahnutie problematického produktu z predaja a prevzali výrobky späť od svojich zákazníkov,” upresňuje Bártová.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Opatrenia do budúcnosti
Spoločnosť METRO zdôrazňuje, že stiahnutie produktu je preventívnym opatrením na ochranu zdravia spotrebiteľov. „Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme a ubezpečujeme našich zákazníkov, že podnikáme všetky potrebné kroky na zabezpečenie kvality našich produktov,” uzatvára Bártová.
Zákazníci môžu v prípade dodatočných otázok kontaktovať zákaznícky servis METRO alebo navštíviť ktorúkoľvek predajňu, kde im budú poskytnuté všetky potrebné informácie.