- Tesco expanduje pred príchodom Biedronky.
- Reťazec otvoril nový expres supermarket na lukratívnom mieste.
Reťazce expandujú pred príchodom poľskej Biedronky
Expanzia najväčších hráčov v slovenskom maloobchode nastala po tom, čo Biedronka ohlásila vstup na náš trh. Poľská lienka prinesie už tento rok Slovákom produkty v nižšej cenovej kategórii, na akú sme boli doposiaľ zvyknutí.
Mnohé domácnosti sa nového reťazca nevedia dočkať a nesmierne sa tešia na lacnejšie nákupy potravín. Domáce supermarkety si však chcú udržať svoju pozíciu, a preto prenikajú do ďalších lokalít na trhu.
Tesco hľadá nové miesta pre svoju expanziu, pričom už nevyhľadáva len najlukratívnejšie lokality. Reťazec má po novom záujem aj o menšie obce.
V súčasnosti reťazec hľadá nové priestory najmä v mestách či vo veľkých obciach s rozlohou od 400 do 2 000 štvorcových metrov. Ideálne miesta pre nové predajne sú v obytných zónach, na frekventovaných uliciach či cestách, v blízkosti sídlisk, administratívnych budov či nákupných centier. Zároveň hľadá pozemky s rozlohou od 2 000 štvorcových metrov aj v menších obciach.