Tesco prelomilo najväčšie tabu na Slovensku: Reťazec za to získal prestížne ocenenie

  • Tesco otvorilo vysoko tabuizovanú tému.
  • Problém ohrozuje každú šiestu ženu na Slovensku.
  • Reťazec získal ocenenie za boj proti menštruačnej chudobe.
Off topic Tesco získalo významné ocenenie
Tesco získalo významné ocenenie. Zdroj: shutterstock.com/Baloncici/Krakenimages.com
Coinfactory PC banerBitmarkets

Aj dm drogerie markt bojuje proti tabu

Podobne aktívna je aj dm drogerie markt, ktorá spustila trojmesačnú kampaň zameranú na ženské zdravie. Podľa ich prieskumu až 60 % žien v európskych krajinách považuje menštruáciu za ťažkú tému, o ktorej sa nehovorí.

dm spolupracuje s organizáciou inTYMYta na projekte Dôstojná menštruácia a inštaluje menštruačné skrinky v komunitných centrách a školách. Ich zákazníčky i zamestnankyne majú bezplatný prístup k menštruačným potrebám priamo v predajniach.

Projekt získal množstvo ocenení

Tesco projekt získal už niekoľko významných ocenení za rok 2024. Okrem Via Bona od Nadácie Pontis si odniesol aj striebro v Digital PIE, víťazstvo v SABRE Awards pre región strednej a východnej Európy či ocenenie EFFIE v kategórii ESG projektov.

Tesco zbiera úspechy

Tesco zbiera úspechy. Zdroj: shutterstock.com/John Lazenby

Ocenenie Via Bona Slovakia už 25 rokov vyzdvihuje inšpiratívne príklady zodpovedného podnikania. O víťazoch za rok 2024 rozhodli nezávislé komisie spomedzi 59 prihlásených nominácií.

Ocenenie Via Bona je pre nás veľkým povzbudením, aby sme v medzisektorovej spolupráci aj priamej podpore pokračovali i naďalej,” dodáva Katarína Pšenáková z Tesca.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbBest Wallet mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.