- Action otvára novú predajňu v centre Prešova
- Konkurenčný Pepco naopak expandovať nechce
Diskontný reťazec Action prináša ultra nízke ceny do ďalšieho slovenského mesta. Obľúbený diskont expanduje na východe krajiny. Nová predajňa bude otvorená ešte pred Vianocami. Tovar s cenovkou pod jedno euro poteší tentokrát obyvateľov z okolia Prešova.
Holandský diskontný reťazec Action v poslednom roku otvára na slovenskom trhu obchody jeden za druhým. Len pred niekoľkými dňami sme vás informovali o jeho novootvorenej predajni v Nitre, ktorá sa nachádza v obchodnom centre Max.
Reťazec Action otvára predajňu v centre Prešova
Ďalšia nová prevádzka maloobchodného giganta pribudne už o niekoľko dní v jednej z metropol východu, v Prešove, ako informoval portál Prešov24. Slávnostné otvorenie obchodu je naplánované na 23. decembra a predajňa bude situovaná v obľúbenom prešovskom obchodnom centre Novum.
Reťazec Action sa zameriava na predaj diskontného nepotravinového tovaru. Priemerná cena všetkých tovarov v jeho obchodoch nedosahuje ani sumu 2 eurá. Až 150 ponúkaných produktov vymieňa reťazec každý deň za nové. Zákazníci môžu nájsť na pultoch tohto predajcu až 1 500 produktov s cenou do jedného eura.
Action je priamou konkurenciou u nás už dlhodobo zabývaných predajcov akými sú Kik či Pepco. Holandský reťazec na náš trh vstúpil len v tomto roku a jeho expanzia je rapídna. Už v lete Action oznámil, že do konca roka 2023 plánuje na Slovensku otvoriť až 20 maloobchodných predajní.
„Na konci septembra otvárame našu jedenástu slovenskú predajňu, ktorá sa bude nachádzať v Kežmarku. Na východnom Slovensku sme počas uplynulých mesiacov otvorili viacero obchodov a som rád, že Slováci si nakupovanie v Action obľúbili. Našim cieľom je na slovenskom trhu ďalej rásť, preto do konca roka otvoríme niekoľko predajní a to hlavne v krajských mestách,” povedal pre portál Aktuality Sławomir Nitek, regionálny riaditeľ Action pre Poľsko, Českú republiku, Slovensko a Rakúsko.
Zarábaj aj ty na raste kryptomien.
Začni ich nakupovať na Binance a získaj 100 dolárový vstupný bonus.
Konkurencia stráca paru
Konkurenčný reťazec Pepco sa naopak vybral presne opačným smerom. Spoločnosť neplánuje v ďalšom roku otvárať nové obchody a chce sa zameriavať predovšetkým na vyššiu ziskovosť, ako sme vás informovali v našom nedávnom článku.
Pepco pôsobí na Slovensku už od roku 2012 a v súčasnosti u nás prevádzkuje asi 150 obchodov s diskontným tovarom. Celkovo má Pepco v Európe až 3 tisícky obchodov a to v sedemnástich rôznych štátoch. Mesačne jeho predajne navštívi viac ako 28 miliónov zákazníkov.
Lacný tovar je na Slovensku v súčasnosti hitom. Slováci uprednostňujú nízke ceny aj na úkor kvality, pre celkový nárast cenovej hladiny.
Prečítajte si aj: Slováci masívne nakupujú v tejto čínskej aplikácii. Môže však byť nebezpečná