- Billa sa pasuje s problémami v jednom zo svojich slovenských supermarketov.
- Zákazníci dlhodobo kritizujú kvalitu potravín aj podmienky predaja na prevádzke.
Stupavská Komisia v zápisnici uviedla:
Po telefonickom upozornení manažmentu spoločnosti Billa na uvedené nedostatky a poukázaní na vyššiu kvalitu predajne Billa v Záhorskej Bystrici bolo oznámené, že v Záhorskej Bystrici je iná klientela.
Členovia stupavskej komisie sa jednohlasne zhodli na tom, že o probléme budú informovať Slovenskú obchodnú inšpekciu, aby situácia v supermarkete riadne prešetrila na základe zákona o ochrane spotrebiteľa.
Billa a problémoch vie
Redakcia Kryptomagazínu oslovila reťazec Billa. Hovorca Marek Kravjar situáciu objasnil slovami:
Dôrazne sa ohradzujeme voči tvrdeniu o dvojakej kvalite tovarov medzi jednotlivými predajňami. Všetok tovar na západnom a strednom Slovensku pochádza z jediného skladu v Seredi. Šírka sortimentu je definovaná iba rozlohou predajne, t.j predajňa v Stupave má o tretinu menšiu predajnú plochu ako prevádzka v Záhorskej Bystrici, logicky, nie je možné v nej zabezpečiť takú šírku ponúkaného sortimentu.
Hovorca Billy potvrdil, že v Stupave zaznamenali problémy, ktoré sa snažia čo najskôr vyriešiť.
Kvalita v BILLA je pre nás prioritným záujmom. V prípade, že zákazníci nie sú spokojní, deklarujeme garanciu kvality a teda vrátime im peniaze. V prevádzke v Stupave evidujeme operatívne problémy a prijali sme viaceré zásadné opatrenia. Dúfame, že zlepšenie servisu a ponúkaných služieb zákazníci postrehnú už v najbližšej dobe.