- Významným trendom je napríklad príchod takzvaných eurových obchodov.
- Hoci Biedronka bude meškať, Slováci sa jej čoskoro dočkajú.
- Aké veľké mená vstúpia v roku 2025 na slovenský trh?
Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližších mesiacoch významné zmeny.
Najočakávanejší príchod desaťročia, vstup poľského potravinového giganta Biedronka, sa síce oneskoril, no retailový segment sa aj tak výrazne mení. Dôkazom je príchod viacerých významných značiek, ktoré už začali svoju expanziu na slovenskom trhu. Informuje o tom portál TVnoviny.
Medzi prvými lastovičkami je poľská sieť drogérií Hebe, ktorá už otvorila svoje prvé prevádzky v Bratislave a neskôr Prešove. „Naším cieľom je priniesť slovenským zákazníkom nový rozmer nakupovania kozmetiky a drogérie,” uviedla spoločnosť vo svojom vyhlásení.
Konkurencia v segmente drogérií sa ešte zvýši, keďže v roku 2025 plánuje vstup na trh aj nemecký gigant Müller.
Významným trendom je aj príchod takzvaných eurových obchodov. Po úspešnom vstupe reťazca Action, ktorý za rok otvoril takmer 30 prevádzok, sa na Slovensko chystajú ďalší silní hráči.
Nemecký Woolworth plánuje prvé otvorenie koncom roka 2025, pričom podľa vyjadrenia Rolanda Rissela z tlačového oddelenia spoločnosti „v súčasnosti finalizujú nájomné zmluvy na prvé lokality”.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.