- Slovensko už pozná najdôveryhodnejšie značky roku 2024.
- Obchodný reťazec Kaufland triumfoval rovno v dvoch kategóriách.
- Opäť potvrdil, že slovenskí zákazníci mu dôverujú.
Kaufland sa stal suverénnym víťazom prestížneho prieskumu Dôveryhodné značky 2024, kde bolo hodnotených viac ako 800 rôznych značiek. Obchodný reťazec si už po štvrtýkrát odniesol titul najdôveryhodnejšieho predajcu potravín na Slovensku, čím jednoznačne potvrdil svoju vedúcu pozíciu na našom trhu.
Tento výsledok nie je náhodný. Slovenskí spotrebitelia už viackrát preukázali, že pri nákupe potravín dôverujú práve Kauflandu viac ako akémukoľvek inému maloobchodnému reťazcu.
Prestížne ocenenie je jasným dôkazom dlhodobo budovanej dôvery a kvality služieb, ktoré obchodný reťazec ponúka.
Kaufland si odniesol až dve prvenstvá
Do projektu sa v októbri 2024 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí vyberali z najsilnejších značiek na slovenskom trhu.
V konkurencii 88 kategórií Kaufland presvedčil zákazníkov nielen v hlavnej kategórii predajcov potravín, ale triumfoval aj medzi privátnymi značkami.
Najväčší prieskum spotrebiteľskej dôvery pritom oslavuje už deviate výročie. Podľa Tatiany Koššovej z usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services je práve dôvera kľúčovým faktorom, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Privátna značka K-Classic je už osemnásobný šampión
Privátna značka K-Classic potvrdila svoju výnimočnosť ôsmym po sebe idúcim víťazstvom v kategórii privátnych značiek. Ponúka viac ako tisíc výrobkov od potravín až po drogériu a teší sa mimoriadnej obľube medzi zákazníkmi na Slovensku.
Tatiana Koššová zdôrazňuje, že dôveryhodné značky získavajú nielen stabilnú zákaznícku základňu, ale podporujú tiež pozitívne vnímanie svojich produktov a služieb.
Sven Reinhard, generálny riaditeľ Kaufland Slovenská republika, k tomuto úspechu uviedol:
Dôvera zákazníkov sa nevytvorí zo dňa na deň, ale je výsledkom dlhoročného úsilia každého z našich zamestnancov. Teší nás, že ju prejavili nielen týmto ocenením, ktoré si veľmi vážime, ale pravidelne ju dokazujú aj každou ďalšou návštevou v našich predajniach. Je to pre nás potvrdenie, že slovenskí spotrebitelia vnímajú Kaufland ako silnú dôveryhodnú značku, na ktorú sa môžu spoľahnúť.
- Až 59 % ľudí pozná ocenenie Najdôveryhodnejšia značka.
- Každý druhý zákazník uprednostňuje ocenený produkt.
Dôvera ako najcennejší kapitál
Kaufland dokázal, že pre slovenských spotrebiteľov nie je len obchodným reťazcom, ale dôveryhodným partnerom, ktorému môžu pri nákupoch potravín a tovaru dôverovať. Štvrtý titul najdôveryhodnejšieho predajcu potravín je toho jasným dôkazom.
Medzi ďalších ocenených víťazov, ktorí získali prvenstvo v iných kategóriách, patrí napríklad Slovnaft ako najdôveryhodnejšia sieť čerpacích staníc alebo Slovenská sporiteľňa ako najdôveryhodnejšia banka. Cenu získali aj značky ako Packeta, Telekom, Škoda či dm drogerie markt.