- McDonald's na Slovensku zažíva svoju zlatú éru.
- V roku 2024 u nás zaznamenal 21 miliónov návštevníkov.
- Fast food na chystá expandovať do ďalších slovenských miest.
McDonald’s reaguje na nové trendy
Reťazec nezaháľa ani v inovácii ponuky. Novou stálicou v menu sa stal burger McCrispy, ktorým spoločnosť reaguje na rastúci dopyt zákazníkov po kuracom mäse. V septembri ho doplnil vylepšený McCrispy Deluxe.
„Uvedenie kuracích burgerov sprevádzala originálna marketingová kampaň, ktorej súčasťou je krátky film Lajky, hejty, kuracie, ktorý videlo viac ako 2 milióny ľudí,” uvádza Martin Troup, marketingový riaditeľ McDonald’s pre Česko, Slovensko a Ukrajinu.
Digitálne služby na vzostupe
Slováci si obľúbené produkty čoraz častejšie objednávajú prostredníctvom služby McDelivery. Rozvozoví partneri McDonald’s minulý rok prijali viac ako 1,6 milióna objednávok, čo predstavuje nárast o viac než tretinu v porovnaní s rokom 2023.
Výrazne rastie aj popularita služby MyOrder v mobilnej aplikácii, ktorá umožňuje objednať si jedlo vopred alebo priamo pri stole v reštaurácii. Počet takýchto objednávok vzrástol v roku 2024 o viac než 100 % oproti predchádzajúcemu roku.