Slováci milujú hamburgery. V McDonald’s míňajú milióny

  • McDonald's na Slovensku zažíva svoju zlatú éru.
  • V roku 2024 u nás zaznamenal 21 miliónov návštevníkov.
  • Fast food na chystá expandovať do ďalších slovenských miest.
Ekonomika McDonald's si podmanil Slovákov
McDonald's si podmanil Slovákov. Zdroj: shutterstock.com/Lyubov Levitskaya/Annie's Studio
Okazio PCCoinfactory mobil baner

McDonald’s reaguje na nové trendy

Reťazec nezaháľa ani v inovácii ponuky. Novou stálicou v menu sa stal burger McCrispy, ktorým spoločnosť reaguje na rastúci dopyt zákazníkov po kuracom mäse. V septembri ho doplnil vylepšený McCrispy Deluxe.

„Uvedenie kuracích burgerov sprevádzala originálna marketingová kampaň, ktorej súčasťou je krátky film Lajky, hejty, kuracie, ktorý videlo viac ako 2 milióny ľudí,” uvádza Martin Troup, marketingový riaditeľ McDonald’s pre Česko, Slovensko a Ukrajinu.

Digitálne služby na vzostupe

Slováci si obľúbené produkty čoraz častejšie objednávajú prostredníctvom služby McDelivery. Rozvozoví partneri McDonald’s minulý rok prijali viac ako 1,6 milióna objednávok, čo predstavuje nárast o viac než tretinu v porovnaní s rokom 2023.

Výrazne rastie aj popularita služby MyOrder v mobilnej aplikácii, ktorá umožňuje objednať si jedlo vopred alebo priamo pri stole v reštaurácii. Počet takýchto objednávok vzrástol v roku 2024 o viac než 100 % oproti predchádzajúcemu roku.

McDonald's je u nás stále veľmi obľúbený

McDonald’s je u nás stále veľmi obľúbený. Zdroj: shutterstock.com/piyaphun phunyammalee

SpäťStrana 2/3Ďalej
Coinfactory PC banerKvakomat mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.